Fémes Üdv !

Ez a Napalm zenekar blogja!
A bejegyzések időben vissazfelé haladnak, tehát mindig a legfrissebb van legfelül. Ha véleményed van, írd meg!
kontakt: napalmrockband@gmail.com

2007. április 15., vasárnap

II. Fekete-kastély Festival - beszámoló

Az első, januári amatőr rockzenei "találkozó" után ismét remek hangulatú éjszakát tudhatunk magunk mögött. A sok szervezés és előkészület után 21 órakor a pápai "Out of breath" csapott a húrok közé. A közönség kissé lassan kezdett szállingózni, de az idő elteltével egyre többen érkeztek. A pápai fiúk (és a vokálos leányzó) után várpalotai Ellenérv lépett színpadra, egy húzós produkcióval fokozva a hangulatot. 23 óra felé egy igencsak profi banda, a sárvári "Bad" tett rá még egy lapáttal, akik saját, zeneileg igencsak igényesen összállított szerzeményeik mellett egy Nirvana blokkal is kiváltották a közönség elismerését. Jóval éjfél után, utolsó fellépőként következtünk mi, a házigazdák. Akik ismernek, tudják, hogy feldolgozásokat játszunk, ezúttal 4 új számmal, egy vendég gitárossal és egy vendég énekesnővel szinesítve a repertoárt. Összességében igen jó hangulatú bulit zártunk, nem lehet panasz sem a közönség érdeklődésére, sem a zenekarok teljesítményére. Örülünk, hogy itt voltatok!

--> Napalm videók itt! <--

II. Fekete-kastály Festival

71 megjegyzés:

Névtelen írta...

Te Balázs! Illetve kedves C. fanclub tag :-)

Há raktad azokat a fényképeket? Én nem találkoztam velük! Visszanéztem a videót, a CPG szólód remekül sikerült!!! A Gyulának is volt pár óriási szólója!!!
Gondolkodjatok új témákon, számokon! Ja meg Szúnyog, írd má' össze a vizsgáidat! Terveznünk kell a turnét :-)))

Üdv!

Névtelen írta...

A fényképek még nem publikusak, mert ki akarom dobálni közülük a rosszul sikerülteket (padló, fél fül, fennakadt szemű gitáros stb) csak még nem volt kedvem hozzá. De megcsinálom hamarosan. Majd meló közben gondolkodom új témákon is.

Névtelen írta...

Csákó Skacok!

Nem nagyon szoktam irogatni az oldalunkra, mert nem is nagyon szoktam net közelben lenni...de jó ez a kis oldal...és jó buli volt hétvégén!

Mindenkit üdvözöl: Mersz-""torok""

Névtelen írta...

Csatlakozom Merszhez, király volt a buli és az oldal is alakul. Majd még a küllemén kellene egy kicsit csinosítani! Keresgetem az új számokat, már lenne egy-két ötletem. Ti is gondolkozzatok, aztán majd megdumáljuk. Rock&Roll...

Névtelen írta...

ez zsír fiúk!!!életemben most voltam először ilyen koncerten,de azt hiszem bejött.Azért maradok a saját stílusomnál.
über alles
plejvi

bettus írta...

sziasztok!
Én azt szeretném megkérdeni hogy az Out of breathe zenekarról készült e videó és ha igen akkor azt meg lehetne valahogy szerezni??

Névtelen írta...

Kedves Bettus!

Igen, van videoanyag, viszon én nem tudom, hogy ezt hogyan lehetne eljuttatni hozzád. Baller a computer guru nálunk, majd megkérdezem. Nézz rá néha a honlapra, és ha tudunk vmit, értesítünk!

Névtelen írta...

De jó,hogy egyre többen írnak a lapunkra!!!
Begyi!
Nagyon hiányzik már a gitárom!!!!!
Valahogy vissza kéne szereznem még péntek elött!!
Kedves névtelen:
Örülök hogy bejött a koncert.Légyszives "terjeszd az igét" másoknak is.
Köszi!!!

Névtelen írta...

Már megint én vagyok!!!
Pénteken leviszem az éretségi menetrendemet.
Azért ide is leírom:
2007 (ugyebár :))
Május 7-8-9-11-15
junius 22
Ennyi.
Kívánjatok sok sikert!!!:)))

bettus írta...

köszike!!
amugy káptalanfai vagyok tehát ha Rendekre kikéne menni érte akkor nem gond

Névtelen írta...

Helló, nos ez rajtad áll, ha akarsz a hétvégén leugorhatsz Rendekre, de én szombaton úgyis felteszem ide a honlapra.

bettus írta...

elöbb megvárom a honlapos versiont.

Névtelen írta...

gyerekek! kurvara irigyellek benneteket! nagyon faszak a kepek, nagyon jon roluk a hangulat! csak igy tovabb. en, itt a tavoli orszagban megprobalom tartani veletek a tempot, es gyakorlok eszeveszettul. amugy voltam agnostic front koncerten, amirol hamarosan megy a beszamolo!!! kobra

Névtelen írta...

meg annyit, h most mar nem varok tovabb, es itt kint ausztraliaban is elkezdek dolgozni zenekaralapitason. na persze nem akarok felepiteni semmit, mert az sajna nagyon lassu es keserves, inkabb becsatlakozom vhova. szoritsatok, mert zene nelkul egy db szar vagyok itten.

Névtelen írta...

Hello Kobi, szorítunk, hogy bevegyenek valahova :))) Na de komolyan, király lenne, ha találnál egy frankó zenekart...

Névtelen írta...

Bettus, a kamerát Roll kölcsönadta valakinek úgyhogy a videót egyelőre nem tudom felrakni. Majd...

Névtelen írta...

Kobikám, remélem összejön valami jó kis banda kint! Természetesen elvárom, hogy magyar dallamokat, riffekett is belecsalj az ausztrál muzsikába!
Bettus, a kamerát hamarosan visszakapom, akkor felrakjuk a videót.
Ja, ma meghívást kaptunk Pápára Máj. 18-án egy koncertre, úgyhogy ott is bemutatkozhatunk. A nyári tiszakécskei rockfesztet szervezem, nagyon jónak ígérkezik! Gyerekek, az hatalmas 7vége lesz, ha összejön!!! Tisza, strandolás, zenélés... Áááá, freedom!!! Kell ennél több???
Ja, a Liverpool ismét ott van a döntőben! Remélem 2005 megismétlődik!

Névtelen írta...

freedom, freedom, fuckin' freedom... nekem is ez hianyzik bazmeg.

bettus írta...

Pápán hol fogtok fellépni? Lesz beugró?Kik lesznek még?
Máj 26-tal mi van?

bettus írta...

köszi a videót!!!

Névtelen írta...

Hello Bettus!
Nem volt időnk még feltenni, mivel mindenki elfoglalt. Egyszerűbb lenne, ha kijönnél Rendekre, mert a gépemről pik-pakk megoldható. Viszont Balázs(a szgép guru) Veszprémből jár le és csak a próbák erejéig van nálunk. Úgyhogy bocs a késésért. Na mit szólsz?

Névtelen írta...

Ja, a pápai koncert a Klastrom nevű helyen lesz, ha lesz. Még nem értesítettek minket, ha tudunk vmit, jelzünk...

Névtelen írta...

Körmendel meg a többi esetleges helyszínnel mi van?
Csak kérdezem.
Bocs az eheti pénteki próbáért.
Éretségizem.
Szorítsatok (vagy valami hasonló)...

Névtelen írta...

Begyi, közben én suttyomban feltettem a videót... Ha minden igaz akkor Bettus már le is szedte. Ja! Mihelyst megtudtok egy fellépési időpontot, szóljatok!
Szunyi, természetesen szorítunk. Ezek szerint nem jössz? Pedig este nincs jobb kikapcsolódás egy próbánál!

Névtelen írta...

Igen, Canna dealernek igaza van a péntek estével kapcsolatban. Szúnyog felkötheted a gatyádat, mert pénteken az új témán és a Körön kívül még Mersz is lehozott egy saját ötletet, amit elkezdtünk gyakni. Kellemes kis húzós nóta és saját, ami még fontosabb!!! Meg van még pár ötlet, amit lehetne boncolgatni. Ezt majd pénteken megugatjuk...

Névtelen írta...

jajj bazmeg, ugy utalok itt lenni, ahelyett, h naponta otthon probalnek a zenekarral! budos kurva ausztral borton. tenyleg el kell dontenem, h megeri-e penzes gyerekke valnom baratok, meg hobbi nelkul, mint otthon penztelenul az imadott hobbimnak elni... Gyakoroljatok gyerekek, mert kurva jo volt meghallgatni benneteket nyolc honap elteltevel. egyre erettebb, szigorubb, pontosabb a megszolalas. igaz, a kibaszott vokalt, meg az intenziv szinpadi munkat tovabbra is hianyolom...

Névtelen írta...

BAAAAZMEEEEG! nem hiszem el, a metallicara is volt par pillanatom. gyerekek, hihhetetlenul vastagon szolaltatok meg!!!! elkepeszto, ha mekkorat fejlodott ez a project???? kurva jo, azonnal akarom ide ki megirva!!!! fantasztikus! zenelni kell rogyasig! szurkoljatok, h vegre ossze tudja itt kint rakni a sajat zenekaromat!!!! bazzmeg, de jok vagytok!!!!

Névtelen írta...

Bazzeg gyerekek, mi ez az ellaposodás??? Az elmúlt két-három héten nem sok minden történt :(
Skaccok kicsit pörögjünk fel!!! Ötleteket várok a saját témákra! Jó váltás, ez itt a lényeg. A múltkori hármas jammet kell továbbvinni és egy jó szöveggel máris készen van a szám...

Névtelen írta...

Most nézem, nyolc napja nem került ide szöveg??? Akkor írok gyorsan mégegyet!!!

Névtelen írta...

Szoval gyerekek, akkor most elo kell vegyem a kritikus arcomat. Vegighallgattam teljes hosszaban harom szamot a kalifornia kivetelevel. elsore letaglozott, mostanra viszont mar felocsudtam. eszreveteleim a kovetkezok:

Névtelen írta...

az egesz tem ugy ahogy van, jo indulattal egy kozepesen amator produkcio. ebbe belekalkulaltam azt, h a video minosege hagy nemi kivetnivalot. persze a korabbi zenekarfelallas meg az ertekelhetetlen kategoriaba tartozott. hol erzekelem a gyenge pontokat? lassuk csak:

Névtelen írta...

a megszolalas vastag ugyan, de tompa. nincs benne elet, nincs benne lendulet. amolyan kocsmai dulongelos. sokat csuszkaltok, ez is vitathatatlan. eloben persze gondolom otszor ilyen jo volt. tovabbra sincs szinpadi munka, ami olyan, mintha zombik lezengenenek unottam a deszkakon (szunyi igyekszik kitenni magaert, ez otos!). semmi hangulat nem ragad at a hallgatora. nincs vokal, ami Merszet erositene, ez megint sok minuszt von maga utan.

Névtelen írta...

Ettol fuggetlenul minden elismeresem, hiszen a zenekar alig ket ev alatt a semmilyen tudasbol nott ki amator zenekarra. az arcokat egytol-egyig nagyon szeretem, igaz, Gyulat meg nem ismerem szemelyesen, de decemberben remelhetoleg erre is sor kerul. a szolok nagyon kellenek szinesiteni, de en meg nem javaslom a demozast, amig nem tudtok eletet vinni a zenebe, leszaggatva a szurkeseg rozsdas lancait! fog ez menni gyerekek, csak engedjetek el magatokat, es hagyjatok, h a zene vigye a kezeteket, labatokat, torkotokat. szunjon meg a kulvilag, es habozzon a szaj! Paka!

Névtelen írta...

Kobi,köszi az ötöst...
Igérem nem fog a fejembe szállni...

Névtelen írta...

Kobikám egy kicsit elszálltál megint, de ezt már megszoktam tőled. Az, hogy béna a színpadi munka, asszem nem kell magyaráznom, hogy jópár fellépés hozza csak meg a megfelelő rutint. Azt pedig, hogy két éve együtt vagyunk megint csak meg kell cáfolnom, mert kb. jan. eleje óta zenélünk ebben a felállásban. Sajna az útóbbi időben csak "csonka" próbákat tudtunk tartani, így nehéz :( De abból építkezünk, amink van! A te elégedetlenséged nekem nem újdonság, viszont túlzásokba se kell esni! Remélem, hogy az idő meghozza a munkánk gyümölcsét...

Névtelen írta...

Latom, a vaskos kritikamat kellokeppen cenzuraztatok. :))) Ettol fuggetlenul a velemenyem nem valtozott. Amig a probak csonkak, addig nem lesz elorelepes. Amig nincsenek rendszeres fellepesek, es folyton frissulo repertoar, addig sem. Amig a szekeret visszafogot(fogokat) megtartja a zenekar, addig stagnalni fogtok. Ez szerintem egy tisztseg, amit meg kell becsulni. Mondvacsinalt okora valo hivatkozas a tavolmaradast illetoleg, egyenlo HAZUGSAG. Amugy udv m,indenkinek, aki a rockert el-hal! Kobi

Névtelen írta...

Szoval nem jo idekint olyanokat hallani, h csonkak a probak, mert olyan erzese van az embernek, h nem lelkes mindenki. Gyulat mentesiti a sok melo. Na de... OK, OK, a ti dolgotok.

Névtelen írta...

a zenekar addi volt jo amig kobra benn volt, volt ki irányitsa a zenekart ugy hogy ne legyen vita, ami most folyik a zenekarban az egyenlö a csöddel, kiturni három jo barátot nem egy szép dolog, persze mindenki másképp tudja a dolgot, de ez biztos hogy igyvolt, nem lett volna egyszerübbmegmondani, hogy balfasz vagy a zenéléshez és kész. a másik a koncertek, elkéne kezdeni már saját számokat összerakni, mert ennek igy semmi értelme, ennyi erövel én vagy más is elénekelné a más együttesek zenéit, és ezér pénzt is kérni, na jo legy egy százas vagy kétszáz forint de nem négyszáz, emberek nem ebböl kell megélin, ha valki zenél azér zenéljen mert szereti a zenét ne azért hogy ebböl gazdagodjon, igen átlátszok a dolgok. kicsit változtatni kéne mert igen a szakadék szélén álltok.amugy a tahatségetek nem vitatott,

Névtelen írta...

Kedves Névtelen!
Nehéz lesz az irásodra röviden reagálni, de megpróbálom! A három jóbarát nem lett kitúrva, csak mivel rendszeresen felkészületlenül érkeztek a próbákra, lépni kellett! Én sajnálom leginkább, hogy csabrendeki zenekart akartunk csinálni, és én maradtam egyedül:( De most legalább mindenki készül a próbákra, mert ez nemcsak szórakozás, hanem kemény meló is egyben...
Éppen most gyártunk két saját témát is, úgyhogy ezügyben is van fejlődés. Mivel a tagok elég későn és mindenféle zenei előképzettség nélkül kezdtek muzsikálni, egyből nem lehetett saját számokat írni. Ezt remélem nem kell magyarázni! Folyt köv...

Névtelen írta...

Ember!!!
Kedves névtelen.
Egy dologgal szeretnék csak beszállni a vitába.Mégpedig a belépő árából nem magunkat tartjuk el.Ha igy lenne,akkor már rég Fender gitárral tolnám,nem gondolod?Szerveztél már valaha házibulinál nagyobb rendezvényt?
Szerinted honnan és miből lett büfé,hang és fénytechnika,stb.
Gondolkodj,mielőtt írsz.
A többi dologhoz nem kívánok hozzászólni,mert mint írtad,mindenki máshogy tudja.Én is beszélgettem már az érintettekkel,és ahogy észrevettem te is.
Nem én döntöttem igy.
Amúgy tényleg jobb volna saját számokat írni.Már dolgozunk rajta.
Ennyit erröl.
Ha írsz,szívesen válaszolok.

Névtelen írta...

...és végül reagálnék az uccsó mondataidra is, amikre egy csöppöt bepöccentem. Egy ilyen kis költségvetésű feszten is van bővan felmerülő költség: A vendég bandák 3000-5000Ft benzinpénzt kaptak, terembérlet:5000Ft, hangosítás: 2000Ft. Ezen felül a szervezés költségei(telefon, plakátok, benzin), hogy az rászánt időről ne is beszéljek! Na számold csak ki, hogy mennyi is maradt nekünk! Elárulom neked: a Csonka-Feszten kb. 20 rongy volt a buktánk, az első kastély bulin pedig szintén mínuszban zártunk. Bevallom az utolsó bulinkon kemény 3000 Ft pluszban zártunk :-) Ebből öt ember valóban meg tud élni...
Csak hogy tiszta vizet öntsünk a pohárba: Mi azért csináljuk ezeket a bulikat, hogy Rendeken és a környéken a rockerek tudjanak néha szórakozni. Plusz nekem az is fontos, hogy ezzel öregbítsük a községünk hírnevét. Hála Istennek sok helyről hallotam már vissza, hogy híre ment a dolognak. Szóval ezért volt a 400-as belépő. Zárójelben jegyezném meg: hol szórakozol ennyiért??? Mert se bálban, se diszkóban, se koncerten, sehol. De ebbe már ne menjünk bele, mert rajtad kívül ez mindenkinek világos szerintem! Végezetül ha már ennyire lefikáztál minket, akkor lehettél volna annyira bátor, hogy egy nevet is idebiggyesztesz. De nincs harag...részemről :)

Névtelen írta...

Hello Begyi.

Névtelen írta...

Szeretem a névtelen hősöket

Névtelen írta...

Csá Szúnyog!

Én is. Mi van átalakultunk chat-programmá?

Névtelen írta...

Inkább arra koncentráljunk, hogy a szakadék szélén álló bandánk hogyan tud minél jobban felkészülni a tiszakécskei rock-maratonra? Ez mosz fontosabb! Pörögjön mindenkinek az agya!!!

Névtelen írta...

Tisztelt névtelen! Elösször is azzal kezdeném, ha Én valakinek valamit monddani akarok, akkor azt nem a szinfalak mögé bújva teszem! Lehet hogy sok hülyeséget hordok össze, de akkor is nyíltan vállalom, nem úgy ahogy ezt Te tetted!(Bocs a tegezésért, de utólagos engedelmeddel teszem, feltételezem fiatal valakivel állok szembe!)

Névtelen írta...

Ne szóval, pontrol, pontra! Hogy akkor volt jó? Mert a Róbert irányított, igen, sőt elárulhatom neked a mai napig telefonon tartja a kapcsolatot, és látja el a fiúkat tanáccsal! A "3 jóbarát kirugása" mindeki másképp tudja, de Te vagy egyedül aki jól tudja:-)!Sajnálom, de ki kell hogy ábrándítsalak!Tudod Én szinte minde próbán ott vagyok, és minden ami a zenekar körül van, történik, rendesen képbe vagyok! Szóval a " 3 jóbarát" Csabrendekröl nem voltak mindig hajlandók megjelenni a próbákon, és ami feltételezés, hétközbe nem voltak hajlandóak gyakorolni! (Nem fejlődtek szinte semmit)Megjegyzem, amit tudok, a fiam napi 1.5-2 órát gyakorol, és ahogy tudom, és tapasztalom a többi tag is! Megint csak zárójelbe jegyzem meg, volt olyan tag aki épp egy fellépés elött lépett le, és nem küldték! Ugye azért ez mégsem sportszerü: Ennek ellenére a jelenlegi tagok nem haragszanak egyikükre sem!

Névtelen írta...

Tovább! Saját számok! Erre azt tudom reagálni, bár ez az Én véleményem! Hagyjuk meg azt az igazán profiknak! Nem mondom ha van valami jó ötlet azt meg lehet csinálni, de közbe lényeges az is hogy a közönség mire vevő! Erre tudnék több pédát is mondani, de maradjunk mondjuk a Tapolcai koncertnél. Feltételezem hogy nem voltál ott, (sajnálhatod) bár nem volt valami nagyszámu közönség, 4 zenekar lépett fel, köztük Kaposvári, és Kanizsai banda. Valamikor Én is próbálkoztam a zenéléssel, így tehát talán valamennyire tudok véleményt is mondani! Szóval ezek a bandák zeneileg jóval felülmúltáK a Napalmot, saját számokat nyomtak! a közönség reakciója? Hát ha azt mondom hogy a Diablúrán, és a Naplamon tombolt az a kevéske néző, addig a saját dalait eröltető zenekarokén, jó ha töredék mozgolódás volt! Tehát szerintem lényeges a közönség érdekeit is nézni, és minél jobban kiszolgálni!

Névtelen írta...

Tovább! Ha jól értelmezem Te még ott tartasz aho, a báli "zenészek" vannak! Náluk van az hogy, max ráénekelnek valami cd-re, amit más zenészek feljátszanak! Itt fel kell hogy vílágósítsalak, ezek a srácok, akkor ott amikor fellépnek nyomják a zenét:-) És hogy valahogy élvezhető is legyen sokat kell azt gyakorolni! Pesze biztosan Te is tudnád, de ezt be is kell bizonyítani!! Gazdagodás? erről már írtak az elöttem reagálók De talán annyit, ez volt a legnagyobb hülyeség amit leírtál! Zeneszeretet? Vedd elő a térképet, és nézd! Van aki Veszprémből, Sárvár, Tapolca, és Szentimrefalvárol jár próbálni, saját költségére! Persze megtehetik, hisz("meggazdagodnak belőle") Azt hiszem mindenre válaszoltam amit írtál! Szükség van a kritikákra, persze akkor ha azok jogosak, és épitő kritikák! Neharagudj, de a Tiéd az nem az hanem egyszerüen marhaság! Én azért a helyedbe annyit megtennék, hogy felfedem kivoltom, és min. egy bocsánatkérést is tennék!

Névtelen írta...

Most hogy visszaolvastam, Én is elnézést kérek, nagyon siettem, és kapkodtam, ezért néha kimarad, vagy duplán jött egy betű, ja meg nem is voltam soha jó helyesírásból, de talán érthető amit leírtam!! UI. ha valami sértőt írtam volna, akkor azért elnézésed kérem! Az írásom csak felvilágosításnak szántam!

Névtelen írta...

Üdv Mindenkinek, újat már nemnagyon tudok mondani, az előttem szólók leírták a lényeget. Kedves Névtelen , én, mint a zenekar szólógitárosa csak azt sajnálom, hogy nem gondolkodsz, nem kérdezel, csak vádaskodsz. A próbán bárkit szivesen látunk aki szeretne zenélni, aztán ha rájön, hogy mégsincs kedve, akkor mi nem tartóztatjuk. Zeneszeretet, pénzkérdés... Sajnálom, ha úgy gondolod ahogy. Én csak a próbákra 100km-t autózom, valószínű azért, mert utálok zenélni. Napi 8-9 óra meló után még próbálok 2 órát, valószínű azért, mert utálok zenélni. Hát csak ennyi.

Névtelen írta...

na jo lehet kicsit eltuloztam a dolgot, de nem akarok veszekedni. tudom amit tudok, és csak sajnálni tudlak titeket, és hogy csak én gondolom igy?? körül kéne nézni, szerintem, ha olyan jo lenne a reakció a zenekarra akkor most megvédték volna ezt a kritikát olvasván, helyette, csak bandatagok irtak. evvel nincs is semmi gond, vagytok páran mindenki ir valamit betellik egy oldal. elbeszélgettek itt magatokba 5en vagy hányan vagytok. a pénzen megint nem akarok veszekedni mert nemérdekel utálom a pénzt, és lehet tuloztam ezért bocs. én is tudom hogy a pénz sok ember elrontoja. a távozott banadatagok??? beszéltetek velük mostanában??? lehet csak álmodok, nem tudom szerintem az ö véleményeikkel sem vagytok tisztában. nincs szo haragrol csak véleményröl. elvileg azt irtátok hogy kritikát is elfogadtok. nem veszekedünkcsak beszélgetünk. legalább a dolog jo oldalát nézve van valami élet itt az oldalon. kapásbol kaptam vagy tiz választ, az irományomra, akkor mégis csak van benne valami különben nem foglalkoznátok vele.az hogy ki vagyok felefedem de szerintem nem ismertek és szerintem lényegtelen, én csak azt irtam le amit mások is látna, nem kevesen vannak evvel igy.

Névtelen írta...

Hello darkaurora.
Csak annyit még,hogy a zenekar volt szólógitárosa a hugom jelenlegi barátja már vagy fél éve.
És még csak annyit,hogy nekünk fontos ez a zenekar,ezért reagáltunk rá annyian és ugy ahogy.Amiért megdolgoztunk,azt miért ne védjük meg?Te nem ezt tennéd?
Ja,még egy mondat.Ha annyira pocsék a zenekar,mint írod,akkor miért jöttél le a koncertre?
Nem kötelező.
Szerintem...

Névtelen írta...

Hello darkaurora,
Nos örülök, hogy normális mederben folyik a beszélgetés. Annak, hogy sokan nem írnak ide (nem védik meg a zenekart), sztem az az egyik oka, hogy a honlap neve megjegyezhetetlen. Ennek számos oka van, egy jól csengő és egyszerű nevű honlap pénzbe kerül, ez a mostani ingyenes és könnyen karbantartható. Másik: a volt bandatagok elöl tomboltak a bulin, én továbbra sem érzek ellenszenvet. Harmadik: mi is próbálunk újítani (zeneileg), ez azért nem olyan egyszerű, de bővül a repertoár, szinesedik a műsor. Nem hinném, hogy sajnálnod kellene minket, ha nem jön a közönség azt magunktól is észre fogjuk venni. Nem vagyunk zenei zsenik sem, igyekszünk, majd meglátjuk mit hoz a jövő. A kritikát pedig továbbra is szivesen fogadjuk.

Névtelen írta...

Tisztelt Darkaurora Úr :-)
Az a baj, hogy sokszor rébuszokban beszélsz! Gondolom az oldalunkat nem olvassák naponta több ezren, tehát hogyan is várhatnánk azt, hogy kapásból megvédjenek minket??? Nekünk elég bizonyíték volt a koncertek utáni reakciók. A Csonka-Fest és a kastély bulik után sok gratulációt kaptunk (a többi zenekarral együtt), tehát van erre igény. Nem akarok belemenni abba, hogy mennyien nem szimpatizálnak velünk, de asszem sok dolog a régi "magyar betegségből" fakad: az irigységből. Úgy érzem, hogy senkinek nem adtunk okot arra, hogy ne szimpatizáljon velünk. De ha mégis, akkor várom az unszimpátia miértjét. Mi csak zenélni akarunk (minél jobban) elsődlegesen magunknak, de ha ezzel még másoknak is örömet tudunk szerezni, már megérte. Folyt. köv…

Névtelen írta...

Az unszimpátiát mégis ott érzem, hogy a három srác ki lett rakva. Emberileg egyikkel sincs semmi bajunk, de ha nem pörögtek olyan hőfokon, mint a mostani tagok, akkor ezt meg kellett lépni! Olvasd el pár híresebb banda történetét, és rá fogsz jönni, hogy a visszahúzó erők hamar kikerültek. Persze nem akarom magunkat komoly bandákkal hasonlítgatni, mert még a végén ezt is a fejünkhöz vágod :-) De ha a srácok valóban akarnának zenélni, akkor már hónapokkal ezelőtt nekiállhattak volna. Nagyjából megvan hozzá minden feltétel - még több, mint annó nálunk - mert legalább már van vmi fingjuk a dolgokról. Nekünk a nagy semmiből kellett mindent kitapasztalni lépésről lépésre... Én nagyon örülnék neki, ha zenélnének és esetleg lehetne velük kooperálni. Persze ehhez nekik is rá kell bólintaniuk. Zárszóként azt kellene észrevenni, hogy mi Rendeken jó és tartalmas bulikat akarunk csinálni, ahol az emberek jól érzik magulat! Összefogva minden könnyebb lenne, ha egymást segítenénk, nem pedíg széthúzva és fújva a másikra... Ha van még észrevétel, csak jelezz!

Névtelen írta...

Ettől függetlenül örülök, hogy egy kicsit felkavartad az állóvizet, mert kezdett egy kicsit ellaposodni a honlap. Ezért köszönet és nyugodtan írj bármikor!

Névtelen írta...

Emelem kalapom, hogy így ilyen bátran felfedted kiléted!:-) Hogy Téged nem ismerhet senki, viszont te nagyon jól képben vagy a volt, illetve at új tagokrol is, hát ez ez érdekes számomra! 99%-ra merem mondani hogy itt mindenki ismer, még talán Én is, bár Én már 1 kicsit idősebb vagyok!Még annyit, Én nem vagyok zenekari tag!:-)És most zárásul egy kicsit erős kijelentést teszek! Szerintem Te egyszerüen egy gyáva valaki vagy, aki beszél össze vissza minden alap nélkül!

Névtelen írta...

...csak óvatosan az erős kifejezésekkel és ezt mindekinek mondom, nem akarom hogy masszív fikázásba menjünk át, mert akkor egy mozdulattal törlöm az összes hozzászólást aztán volt-nincs fórum.

Névtelen írta...

Sziasztok! Nevem Marko Robert. Alias Kobi, Kobra, Faszkalap stb. 1977 november 21-en szulettem Sumegen, jeleneg Ausztraliaban elek taxiskent. Most en kovetkezem...

Névtelen írta...

Csodalatos elmeny volt felfedezni azt valahol az eletem legelejen, h a zene bennem viragzik, akarcsak a szamomra legertekesebb es legfontosabb emberben, az ocsemben (Begyi). Nekunk a rock nem arrol szol, h kipingaljuk a borunket, megnovesztjuk a hajunkat es sort vedelunk, kozben meg nyolcra hazasietunk, "mer anyu aztat monta" es mateklecket irunk, hanem az eletunk mozgatorugoja.

Névtelen írta...

Reagalva par szo erejeig vmi hulyegyerek irasara:
- Nem szeretem a buta, tuz nelkuli embereket. (Ezert leptem Mo.-rol.)
- Nem szeretem a pozolokat, akiknek a zenerol alapvetoen fogalma sincs, csak a pofajuk van.
- Nem vok gazdag, de kb. 8 percenkent keresek 400 Ft-ot, igy en elkertem volna akar 1000-t is.
- Vegezetul meg hol van az a harom jomadar, akik olyan "csunyan" ki lettek teve a zenekarbol?

Névtelen írta...

Annyit elmondanek neked kisfiam, akarki is vagy, h en csak (egy nagy ember szavaival elve) a kemeny meloban hiszek. A tobbi csak vaker. Ha vki tehetsegtelen, erotlen es sunyi is, az ugyan miert maradna egy igeretes zenekarban? Az en idomben meg tudtuk, mi a lazadas (tudom most is), a mai vilag mar elbuzul, es ti gyerekek mindent talcan kaptok, amiert ket metert sem kell mozdulnotok. Ez a zenei project nagyon nagyra fog noni, mert ket olyan ember dolgozik rajta, akik celtudatosak. A tobbiek pedig szimplan fasza gyerekek! Alright? Itt zarjunk le mindent. Csa gyerekek!

Névtelen írta...

hú, itt aztán tényleg kialakult 1 kis vita... >:-)
Gondoltam reflektálom én is a dolgokat, nehogy csak a zenekar ill. családtagok szóljanak hozzá drága DarkAuróránk véleményéhez.
Kezdetekkor vala Kobra; aki "meglökte" a szekeret; kicsit keményebb kézzel tartotta össze a még csabrendeki bandát. Ahogy Kobi "elhagyott minket", ki is bukott rögtön, h. ki nem gondolta teljesen komolyan ezt az elkötelezettséget (mert valljuk be őszintén, az ilyen ’hobbihoz’ azért az is kell!!).
A lemorzsolódás bizonyos szinten erre is fogható lenne, de azt azért be kell látni, h. a megválás is kétoldalú volt. A 3 jóbarát is tehetséges, és ezt be is bizonyíthatják, ha akarják. Bárki elindíthat egy zenekart, csak ambíció kérdése az egész.. Annak hiányában semmire nem mennek, sem tagként, sem alapítóként!!
Nem hinném, h. Kobi hiánya miatt a banda rossz vizekre evezett volna, sőt! Még inkább jót is tett, mert talán így jobban érvényesülhetnek a többiek (bocs, Kobi..)
Azt mindenki tudja (képzeld el, még ők is!!), h. a banda még messze nincs profi-amatőr szinten; sokat kell még fejlődniük, de a dolog messze nem reménytelen. És nehogy azt hidd, h. könnyű dolguk van, mert ez nem arról szól, h. egy adott zenét lekoppintanak, s elénekelik a már ismert szöveget.. Mintha az olyan egyszerű lenne. Ha csak erről lenne szó, egyszerűbb lett volna venniük egy karaoke-t, s otthon a garázsban énekelgetni a 8 óra munkát….Még olcsóbban meg is úszták volna a dolgot….
Az anyagias részekre már sok választ kaptál, s talán meg is értetted (bár ha nem érdekel a pénz, mert utálod, egyáltalán miért kellett szóba hoznod??? Nem értelek..), úh. ezt én nem reagálnám le, ha nem baj…
Elhiszem neked, h. Csabrendeken másnak is hasonló véleménye van mint neked, mivel nagyon jól ismerjük a magyar mentalitást: ha nekem nem jó, ne legyen másnak se az…
De könyörgöm, legalább annyi gerinc lenne az emberekbe, ha komolyan gondolják, akkor vállalják is a véleményüket! Nem kell elmenni a koncertekre, otthon lehet maradni, s nézni a Megatánc/Sztárkori gennyeket…no, mind1. Remélem, mindenki tudja, h. ki voltam… :-)

Névtelen írta...

meglátszik hogy mindannyian elvarázsolt világban éltek. nem is tudom mit várhattam volna. nem tudom honnan veszed hogy én tálcán kapok mindent, 12éves koromban már dolgoztam. és most is kb 60ezer forintot keresek melynek több mint felét hazaadom,igy segitve hogy kistestvéreimnek jobb legyen. a pénzröl tényleg nem kelll beszélnünk, mert felesleges nektek van nekem nincs ezvan. meggondolom hogy egyáltalán bemennyek e a kocsmába be kelll osztanom nincs annyagi hátterem. zenéteket nem fikáztam tehetségesek vagytok, de a cpg nemtudom hogy illik ösysze a tankcsapdával. ESZMEZAVAR. sokat nem tudtok még erröl. komolyan venni??? ez nem vérre megy ha valaki zenél, jo kell a komolyság de nem vérre megy, ezért nem lesztek boldogok soha mert mondent ilyen keményen vesztek fel, és mindenen felhuzzátok magatok. kobi rolam kicsit el van tévedve. viszont az ő tettével egyetértek, elhuzni az országbol mert ez az ország egy szemétdomb.telimarha emberekkel. kobi te jolérzed magad 5 percenként 400 forintot keresel jah a pénz boldogit egéségedre. tesvér nem mindenki keres annyit mint te. nekem kb 5perc alatti keresetem 27.5 forint. nem kell elszállni magadtol. vagy te azért mentél el hogy többet keress. te dolgod. én a pénzér nem hagytam volna itt a barátaimat. ha egyáltalán voltak itt barátaid. lényegtelen. három jo barát szerintem tehetséges és nem vok gyáva nyul, ugyse ismertek és kicsit több tiszteletet én is eltudnék küddeni akármelyikötöket a.......de mér tenném normális beszélgetést szeretnék emberek vagyunk vagy nem??? egyépként Andrea vagyok hm

Névtelen írta...

Lehet, h. Kobi tényleg el van „tájolva” csöppet, de nem bántom miatta, ő máshogy gondol dolgokat, mint az átlag, de azért kérlek, ne általánosíts!!
Mi sem, s a zenekar tagjai sem tálcán kapnak mindent, sőt, mindenki keményen megdolgozik azért, h. a hobbijának is hódolhasson. Erre mindenkinek ott van/volt a lehetőség, csak merni kell lépni. A munka sem, s a pénz sem hullik az ember ölébe!! Na, de erről nem érdemes vitázni, mert rohadtul nem ideillő téma. Mindenki maga sönti el, h. mire mennyit szán, mi neki a fontos.
Az eszmezavarra azért még írnék pár sort: nem tudom, h. mennyire vagy jártas a zenében, de ha kicsit nyitottabb szemmel/füllel élnéd a kis életed, észrevennéd, h. a mai világban már kicsit összemosódtak a stílusok. Mindenki keveri, amit tud, s ami közel áll hozzá.
Pl. a Tankcsapda is játszott Nirvana-t régen, amikor még mindenki punk zenekarként sorolta be őket; a U2 is összeállat a Green day-el; a Wendigo is játszik Slayert; Entalpia is nyomta a KFT (nem kis sikerrel!!) sőt, a Pataki is nyomta a Dáridót >:-)! Úh. ez nem elmezavar!! Napalm még a szárnypróbálgatásnál tart, és ehhez erre van szükségük, mindent játszanak, amit tudnak, s amit szeretnek. Ezt már előzőekben is megemlítettem: mindenki egyénisége érvényesülhet 1 kicsit!!
Jah, s szerintem senki nem küldött el senki sehová, Kobi ilyen (de elvileg ismered, vagy nem???)
Na, skacok, én nem bántok senkit, csak mindenkinek kitartást kívánok, h. állva tudjunk maradni ebben a mocskos világban!! Peace!! Hadd szóljon a „rakabili”!!! :-)

Névtelen írta...

Kicsit későn reagálva: A két említett számnak vmikor hallgasd meg a szövegét és rá fogsz jönni, hogy miért lettek kiválasztva. Hozzáteszem, hogy zeneileg is nagyon el lettek találva! Egyszerű, de hatásos és ez itt a lényeg! Semmi fölösleges cicoma, csak a nyers valóság! Eszmezavar: ne nevettess!

Névtelen írta...

Ja, és örülök neki, hogy akadnak olyan arcok is, mint Tancsi, mert itt derül ki, hogy nem mindenki érti félre a dolgokat. Asszem nagyjából kiveséztük a témát! De bármilyen észrevételedet szívesen fogadjuk, max. nem értünk vele egyet! Nem baj, mert ez a szólás szabadság!

Névtelen írta...

Jol van gyerekek, megpezsdult a tancter! Velem ne is torodjetek, mert egy bunko vagyok, csak itt bologok magamban. Akkor szolok, ha vmi ordenare hulyeseget olvasok... Nem kell aggodni, en a vilag masik vegen dolgozom a zenekaromon. Sok sraccal jammeltunk mar egyutt, es a kovetkezo egy hetben is jon harom uj arc. gitar, bass, dob. meglatjuk, mire megyunk itt. vegre meg van az uj ejfekete Ibanezem, es ugy szol, mint egy gorog isten!tancsi hozzaszolasai erettek, es egyet is ertek veluk. ki vagy? vera??

Névtelen írta...

ki más lennék???? >:-)

Névtelen írta...

Na gyerekek!
Most már hivatalosan is le lett fixálva három koncert:
Júl. 7.: Nyirád, Deák Bill előtt!!! :-)))
Júl. 31.: Művészetek völgye, Monostorapáti
Aug. 9.: Tiszakécskei rock-feszt.
Ha meg vmi közbejön, akkor ott is :-) Kirááály lesz a nyár!!!