Fémes Üdv !

Ez a Napalm zenekar blogja!
A bejegyzések időben vissazfelé haladnak, tehát mindig a legfrissebb van legfelül. Ha véleményed van, írd meg!
kontakt: napalmrockband@gmail.com

2007. február 10., szombat

2007 január 27: Fekete Kastély Punk-Rock Fest

Itt jönnek a képek a 2007 január 27-ei buliról. Aki nem tudná, őrületes punk-rock "fesztivál" volt a csabrendeki Fekete Kastélyban (Begyi, ezt tényleg így hívják?). A képek mindent elárulnak!



[ Érdemes külön ablakban megnyitni: a SHIFT billentyűt tartsd lenyomva kattintás közben. ]

18 megjegyzés:

Névtelen írta...

Early man walked away as modern man took control

próba123

Névtelen írta...

Jóóóvan Balázs, nagggyon fasza, majd még felturbózzuk a Napalm oldalt! Akkor ide várjuk a reakciókat :-)

Üdv minden zenebuzinak:

Begyi

Névtelen írta...

Király az a Banda meg a honlap de csak azért mert én ismerem a Balázst!!!

Napalm Rock Band írta...

Köszi...mindig jól jön egy Tankcsapda rajongó a rokonságban. (B)

Névtelen írta...

Zsír lesz!Csak még egy kis bővítés a képeknél mert nem sok van a NAPALMról.Le a kalappak Balázs!
kary

Névtelen írta...

Te Balázs! Nem lehet vhogy beállítani ezt az üzenőt, hogy kiírja az emberek nevét? Amúgy a szóló megvan? Na majd pénteken :-)

Begyidrum

Névtelen írta...

Szóló? Milyen szóló? :)

Névtelen írta...

Fasza volt a próba gyerekek! Ezek az új témák nagyon húzósak lesznek! Már alíg várom, hogy a közönség is meghallja :-) Rákenroll mindenkinek

Névtelen írta...

Végre rájöttem, hogy lehet megnevesíteni az üzenet íróját. Ha vki szintén olyan butuska, mint én voltam, akkor annak elmondom, hogy a szöveg alatt az Other szót kell kijejölni és a saját nevét beírni az illetőnek. Ja, szombaton koncertezünk Tapolcán, jöjjön mindenki. Fasza lesz...

Névtelen írta...

Nálam nem csak azért király mert a fiam alakította a bandát! Hanem azért is mert imádom az igazi élőzenét, és nem a mindenféle műszart amit zenének szoktak nevezni!Nálam a zene az, hogy csak a magyarokkat említsem, kisráckoromba az Illés, Omega, stb. később Bikini, Betrice, Lord, hogy csak párat említsek, és újabban megismertem talán még profinak nem jegyzett, de már nagyon jó zenét csaináló babdákat, mint pl Szomathalyről a Halort, vagy Tapocárol a Diablúrát, és most a nem olyan rég alakúlt Csabrendeki Napalm Rock Bendet! Akik ha így feljlődnek mint eddig akkor pár éven belűl komolyan oda kell rájuk figyelni! Na szóval gyerekek számomra az ilyen zene a zene ahol a hangszerek szólnak, és azokon emberek játszanak!

Névtelen írta...

szerintem Fater megmondta a királyságot!!!

Névtelen írta...

Na hali NAPALMosok! Szerintem is jó az oldal, no meg az együttes is! Üdv: az elő hivatalos NAPALM rajongója (papp"konyhatündér"lackó)

Névtelen írta...

A Hírharangben megjelent a címünk és még egy reakció sem érkezett azóta :-( Gyerekek, kíváncsian várunk minden véleményt! Lehet negatív is, abból legalább tanulunk! Persze csak ha jogos :-)
Ápr. 14.: a következő rock-fest időpontja!!!

Névtelen írta...

Sziasztok sracok! akadt egy kis idom, gondoltam korulnezek a napalm, meg diablura honlapokon, azon tul meg hazatolom a szokasos ausztral levelemet.
ket dolgot szerettem volna. az elso jo: nagyon buszke vagyok arra, h egyre komolyabb a zenekar, egyre tobb jo kritikat hallok, ergo ugyesen csinaljatok a dolgokat. a masodik rossz: csabrendeki zenekar eseten szegyennek tartom, h az utolso elotti napalm tag is elszivargott a bandabol, meghozza sunyi modon. ez igy nem divi gyerekek. miert nem divat manapsag egyenesnek lenni, es kimondani, h En nem akarok veletek tobbet zenelni! Senkinek nem lenne ebbol semmi baja...

Névtelen írta...

Kiegeszites: Utolso elotti RENDEKI tag. (Az elobb nem voltam vilagos.)az ocsem maradt meg oszlopnak, mind a negy tag negy kulonbozo varosbol ingazik, de legalabb el a zenekar, es ahogyan ertesulok, nagyon lelkes az ot megmaradt ember. Balazs, Begyi, Szunyog, Maci, Gyula! Toljatok azt a kibaszott szekeret! szerintem jelen pillanatban elony, h mind az oten mas-mas stilust kedveltek. ki lehet igy szelesiteni az ismereteket, es uj dolgokat lehet felfedezni. Meglatjatok, idovel nagyon nagy erdem lesz azt mondani, h "En a Napalm tagja vagyok." Udvozlok mindenkit oszinte rockrajongassal Ausztraliabol!

Névtelen írta...

Hát igen, a sunnyogást én sem szeretem! A rossz kifogásokat, kevés gyakorlást... A lelkesedés és a gyakorlás kötelező, anélkül semmire sem lehet jutni!!! Én szerettem volna legjobban, hogy ez a zenekar echte rendeki arcokból álljon. De ha nincs meg a tűz, ami kell hozzá, akkor másfele kell kutakodni. Azt meg már elkönyveltem, hogy ezért is én leszek a seggfej sokak szemében. Csak néha a színfalak mögé is érdemes lenne benézni... Nem a rossz pletykákra hallgatni.

Névtelen írta...

Jók vagytok fiúk, és sztem klassz a honlap is!Roland, nem akarlak kiemelni a többiek közül, de megígértem h neked külön írok valamit, úgyhogy ügyes legyél nekem pénteken!!! Meg ti is fiúk!
Bye!

Névtelen írta...

Köszönjük a bíztatást kedves inkognitóban maradt hölgy, bár én tudom ki vagy :-)
Reméljük, hogy jó lesz a műsor! Sajna Baller nem tud csatlakozni hozzánk, így csak max. 80%-os lesz a produkció, de ha már meghívtak minket, azt nem illik visszautasítani! Szóval mi rajta leszünk a dolgokon!
Örülök, hogy tetszik a honlap! De lesz ez még jobb is! Minden jót kedves D :)