Fémes Üdv !

Ez a Napalm zenekar blogja!
A bejegyzések időben vissazfelé haladnak, tehát mindig a legfrissebb van legfelül. Ha véleményed van, írd meg!
kontakt: napalmrockband@gmail.com

2007. február 10., szombat

A Napalm weboldala elindult!

2007. febrár 10-ét írunk. A Napalm honlap beindult. Igazából ez nem egy hagyományos honlap, csak egyfajta "blog", mivel egy komplett honlap karbantartásával nincs kedve a zenekarnak bíbelődni. Az aktuális információk közzétételére egyelőre ennyi is elég.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Balazskam! csinositsd csak es nepszerusitsd a lapot. oriasi otlet, es kibaszottul le a kalappal elotte! irjal mar nekem dvd-n koncerteket, meg fotokat, mert fasztarisznya ocsem nem hajlando, itt meg nem tom letotteni uket!

Névtelen írta...

Már mondtam a telafonban, hogy szarakodik a kamerám, ezért még nem tudtam átkonvertálni a cuccot gépre. Rajta vagyok a dolgon, nem kell fosni! Inkább keress az ausziknál vmi profi gépet, amiről le tudod tölteni a videókat. Az egyszerűbb lenne!

Névtelen írta...

jovan, jovan bazzeg... ti meg csak zenejjetek. karacsonykor szet szeretnem zuzni veletek a frissen szonyegezett probatermet. a heten kapom a penzt, es azonnal vasarolom az Ibanezt, meg a Roland kombot. Faternak respekt a segitsegert! unnepelyesen Napalm managgerre leptetem! :)

Ja igen, volt par jammem helyi arcokkal. hogy egyesek miket tudnak muvelni a hangszerukkel! elkedvetlenedtem... :(

Névtelen írta...

Az a lenyeg, h eppen kibaszott jo zeneket hallgattam a szabadnapomon, es megorulok, h vegre zenelhessek. nem csak immel-ammal, mint egyesek, hanem habzo szajjal, minden energiat beleadva. kicsit csuszik az Ajbanezem vetele, de ezen a heten mar itt lesz a kacsoim kozott. na paka gyerekek! talaljatok man ki vmi jobb nevet ehelyett a falusi napalm helyett! ujabb tipp: Impostor