Fémes Üdv !

Ez a Napalm zenekar blogja!
A bejegyzések időben vissazfelé haladnak, tehát mindig a legfrissebb van legfelül. Ha véleményed van, írd meg!
kontakt: napalmrockband@gmail.com

2007. február 25., vasárnap

2007.márc.3 Tapolca, Faló rock kocsma

2007 március 3-án szombaton a Napalm Tapolcán, a Faló rock kocsmában lép fel. A pontos kezdési időpont még nem ismert, valamikor az este folyamán lép a színpadra a banda. Ezúttal a ritmusgitáros egyéb elfoglaltsága miatt sajnos nem tart a zenekarral . Azért a csapat így is oda fogja magát tenni!

18 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hazai pályán játszhatom végre!!!
És én kommentálom elősszőr?!
Na mindegy!
Szombaton égetünk egy jót!!

Névtelen írta...

Csá Szúnyog elvtárs! Ja, kíváncsi leszek, mit csiholsz ki a basszerodból hazai pályán. Nekem röfögjön ám rendesen :-) Én meg majd kalimpálok vmit hátul a bőröknél. Kár, hogy csak négyen leszünk...

Névtelen írta...

Sebaj!
Majd azért igy is elhúzzuk a népek nótáját.
Koncert meg lesz még Tapolcán,tehát tudunk majd menni 5-en is.

Névtelen írta...

Hai,
Na majd én is megnézem :)

Béke veletek

Névtelen írta...

Tényleg, azt tudjuk hogy mikor kezdődik?
Már én is unszolom itt az embereket Fűzfőn.Kissebb nagyonn eredménnyel.
Zsír lesz!kary

Névtelen írta...

Kedves Károly!
Este 20 órakor kezdődik,4 zenekar lesz,valószínüleg mi játszunk utoljára.A beugró 500Ft lesz.
Mi leszünk a főzenekar.Már megint a Diablura lesz az előzenekar.:)
Ja,köszi a Jégert. :)

Névtelen írta...

Üdv Minndenkinek!
...hát lezajlott a tegnapi buli Tapolcán a Faló-ban!
Gyerekek...nagyon jól éreztük magunkat, aki nem volt ott, tényleg nagyon sajnálhatja!!!
Jók voltak a bandák, penge volt a szervezés, a helyszín...sajnálom, hogy nem jöttek többen!
Április 14.-én be lehet pótolni az elmaradt pogózást gyerekek!!!!
Köszönet a Diablurának a meghívásért!
Üdv mindenkinek!
Rock 'N Roll !!!!!!!!!!!

Névtelen írta...

A Tapolcai Koncerten ismét tapasztalatokat szereztünk,szoktuk a közönséget,és egy jót zenéltünk.Ja,és most már tudjuk,hogy egy pár dobverő egy koncerten a Begyinek kevés:)
Srácok,kösz mindent!!!

Névtelen írta...

Ja, valóban a végére egy kicsit elszálltam, ezt a dobverő sínylette meg :-) Visszanéztem a felvételeket, az eleje fosra sikeredett, de a végére kellemesen feljöttünk. Legközelebb jobb lesz! Köszönjük a meghívást!

Névtelen írta...

Hello!!!
Milyen volt a próba pénteken?
Ma voltam a hangszerboltban,és megnéztem a jövőbeni gitáromat!
Állat nagyon!!!
Amugy Begyi:nekem nem tetszik az a szám,amit mondtál hogy nézzek meg gitárpro-n.
Kicsit lassú a tempója,nem?
Na mindegy.
Én csak egy basszeres vagyok...
Na csá!!!

Névtelen írta...

Pedig ha a Gun-ról van szó, az állat egy szám. Szunyog, ami biztos tetszeni fog: a For Whom-ot össze akarjuk rakni következő alkalommal, úgyhogy a lecke fel van adva. A próba király volt, Gyula ismét lejött és piszok jót zenéltünk, a kötelező témákkal persze nem haladtunk :)

Névtelen írta...

A Gun megy,a For whom meg már régóta kötelező darab nálam,hisz a jó öreg Cliff játszotta :)
Úgyhogy majd jővő héten is tovább toljuk a jó zenéket,meg a kötelezőket is :)

Névtelen írta...

Na gyerekek!
Balázzsal és Mersszel csütörtökben állapodtunk meg, remélem ez jó lesz mindekinek! Miközben Pesten forronganak, mi nálunk keményítünk egy ki zenével. A For whom... már egész jól megvan, a Gunt pedig kisujjból kirázom :-) Gyakoroljon mindenki 1000rel, mert mindjárt itt a következő koncert!

Névtelen írta...

Hejj, Villámkezű!

Nem rakod fel vmikor a tapolcai fotókat meg jobban sikerült számokat? Legalább mi gyönyörködhessünk benne, ha már nem nagyon reagálnak a zenekarra! Tényleg gyerekek mi ez az érdektelenség??? Semmi rieksön? Pedig lehetne fikázni is, csak má' legyen vmi :-)

Névtelen írta...

Szunnyanto! toljal mar vmi levelet, aztan felteszem a cimedet a levelezomre, h te is megkapd a kozosem hazakuldott leveleket, fotokat. Apropo, mi ez az uj basszusgitar vetel? mit tervezel vasarozni? irjad man meg!

Névtelen írta...

nekem is erik vegre a gitarvetel. kineztem egy csodalatos ejfekete Ibanezt egeszen emberi aron (400 Dollar), es terveim szerint masfel, ket honapon belul lecsapok ra. addig marad az akkusztikusom minden napra. jajj, de szeretem ot is!
Gyerekek! Mikor lesz a kovetkezo koncert? Javaslom, h hivjatok meg az iszonuyatot, mert mikor elcsiptem oket anno tapolcan, iszonyat jol toltak! :)

Névtelen írta...

gyerekek, tudjatok, mit javvantanek meg? egy havilap beinditasat, ami mindig friss infokat ad a megyei es kornyeki rockmegmozdulasokrol. ott lenne egy csomo tamogato (telefontarsasagok, egyeb fiataloknak szolo termekesek), es igy meglenne e nyomdakoccseg is. na?

Névtelen írta...

ja, meg szerintem az uj zenekarnev javaslatomat is ragjatok at: FEJSZE