Fémes Üdv !

Ez a Napalm zenekar blogja!
A bejegyzések időben vissazfelé haladnak, tehát mindig a legfrissebb van legfelül. Ha véleményed van, írd meg!
kontakt: napalmrockband@gmail.com

2008. január 25., péntek

2008 január 11 - Szombathely

Túlvagyunk az újév első koncertjén. 2008 január 11-én a banda Szombathelyre, a Végállomás klubba kapott meghívást. A helynek jó híre volt, elvileg már decemberben játszhattunk volna, de akkor végülis nem fértünk be a "keretbe". Most viszont úgy nézett ki, minden OK lesz! Bátran mondhatom, az egész banda várta az estét. Alaposan átrágtuk a repertoárt, és az új számra is nagyon rákészültünk. Bár Gyulát ismét a meló kötötte béklyóba (így nem tarthatott velünk), egész jól összeraktuk a saját számot is. Tehát úgy éreztük - rajtunk nem múlik! Fél 10-kor érkeztünk a helyszínre. Az első banda már nyomta. Ami elsőre feltűnt, hogy plakát egy szál se, a nézőtéren meg kb 10 ember lézengett. Nem baj, gondoltuk, majd jönnek még. Úgy volt, hogy a harmadikak leszünk, de kissé ledöbbentünk, mert amikor kezdtünk volna felcuccolni, egy másik zenekar már a színpadon pakolászott. Kiderült, ők is a 3-as sorszámot kapták... Remek. Végül negyed 1-kor kerültünk színpadra. Az alánk tolt technikára egy szavunk se lehetett, illetve talán egy kisebb probléma volt a dobbal. A műsort teljes erőbedobással kezdtük, de addigra a maradék néző is hazament, úgyhogy igen családias légkörben zajlott a koncert. Szúnyog barátunknak (basszgitár) ez volt a búcsú bulija, elengedjük, hogy mostantól 100%-ban a Diablurára tudjon koncentrálni. A koncertet becsülettel végigtoltuk, mi élveztük a zenélést, kár, hogy az egész este érdektelenségbe fulladt.

2007.01.11 Szombathely, Végállomás

125 megjegyzés:

Névtelen írta...

Tenyleg nagyon sajnalom, h egy nagyvaros johiru rockkocsmajaban ilyen balfaszok a "szervezok", es azt is sajnalom, h a kemeny probatermi melonak ez a sivarsag a jutalma. En ugy vagyok vele, h ha a zene annyire kipusztul, h mar csak egyedul fogom szeretni, akkor csinaltatok egy gumiszobat, es magamban pogozgatok oregesen meg hatvan evesen is... Jok legyetek, kitartas!

Névtelen írta...

Császtok!

Van egy fasza névötletem :-) Mondjuk angol, aminek a Balage örülhet! Szerintem ezt most nagyon elkaptam :-) Na majd elmondom, addig ti is agyaljatok! Meg a másik, fontosabb témán is!

Névtelen írta...

Császtok!

Van egy fasza névötletem :-) Mondjuk angol, aminek a Balage örülhet! Szerintem ezt most nagyon elkaptam :-) Na majd elmondom, addig ti is agyaljatok! Meg a másik, fontosabb témán is!

Névtelen írta...

Üdv mindenkinek!

Vajon most sikerül elküldenem ezt az üzenetet???

Névtelen írta...

Csá men!

Balage, találtam pár fasza témát a GPron, majd megmutatom. Hogy haladtál a 7végén? Jövő szombaton fel kellene rakni a tojástartókat, ha van kedvetek! Közben persze prósza meg miegymás :-) Mutteromnak mondtam, hogy az ablakba szerkesszen vmi professzionális hangtompítót. Remélem hamarosan stúdiókörülmények között tudunk próbálni :-) Már csak egy korrekt basszeros kéne! Na üdv!

Névtelen írta...

Hi Beggyand, én is találtam egy fasza témát, nézd meg: http://www.youtube.com/watch?v=0jgrCKhxE1s
A hétvégén haladtam valamelyest, vasárnap valamit alkotnunk kell!

Névtelen írta...

Balage, remélem csak a gitárosok fénysebességű ujjaira gondolsz, mert sztem ez a szám elég tré :-) Szombaton nincs kedvetek Tapcára elmenni a Szúnyogékra?Megnézhetnénk, hogyan illeszkedett be! Na???

Névtelen írta...

Sztem király a szám, úgyhogy ezt majd lejátszuk... Tapolcában benne vagyok...

Névtelen írta...

Na Bufftik!

Én szombaton nem tudok menni, mert titkos randim lesz a Lilivel, de a vasárnap jó nekem is!
Remélem Balage átvették öreg ujjaid az én hatalmas gitártémámat???!!! :-)
Irggyá Roli mikó lesz muzsika?

Mersz

Névtelen írta...

Csa Emberek! Sajnos nekem meg mindig docogos netem van, igy a fakin youtube varat magara. most a melom is rengeteg, uh a gitty sajnai kisse hatterbe szorult. :((( azert majd igyekszem. mi az a nevotlet Peggy?

Névtelen írta...

kurva jok a kepek, most neztem oket!!! kar, h alig lattak a koncertet. :(

Névtelen írta...

Na mi van Gomba, azt hittem már betemetted magad a markolóddal, hogy nem jelentkeztél! Ja, faszák a képek sztem is! Névötlet van több is, csak nem tudunk megegyezni ezekkel a csávókkal :(
Balage, a Faló koncert asszem elmarad, mert nem tudom megoldani a kocsit. A Peti tegnap hívott, hogyha elkészül a verdája, akkor tud jönni vasárnap. Kettőre kellene gyülekeznünk, de az fix legyen! Mersz, Balage?

Névtelen írta...

Most hívott a Gyussz, hogy ő is készülne a Falóba, úgyhogy mégis megoldható a téma! Esetleg még szombatra rakhatnánk egy lájtos gyakorlást hármasban indulás előtt! Balage, give me very quick feedback, please!!! Thanx!

Névtelen írta...

Na mi a helyzet gyerekek!
Mikor lesz akkor "dzsem"?!
Én vasárnap délutánra készülök, jó lesz az mindenkinek!
Kapcs ford

U.I.: A képek óriásiak!

Névtelen írta...

Te Balage!

Szedd má'''' ki azokat a próbatermi fotókat onnan vazze aztán válogass össze pár fasza koncertfotót, na azokat dob oda!
Ja, amúgy rájöttem, hogy csak én írok erre a honlapra!
Gyerekek, nem örülök ennek az érdektelenségnek!

Vasárnap lesz muzsika??

Mi van veled Korpa??

Névtelen írta...

Szeva csávók!

Jaja, azokat a balfasz fotókat szedjük le, aztán válogassunk oda normális képeket!
Hát Mersz, kb. 15 hónap banda tagság után már ideje volt aktíválni magad :-)
Vasárnap mi kettőre startra készek leszünk Ballerral, aztán belevethetjük magunkat a hangok gyönyörű birodalmába! Oh, de költői voltam :-) Pontos légy Mersz! Büffffóóóó

Névtelen írta...

szevasztok basszatok meg! tegnap jammelgettem kicsit magamban fulessel a lokatoraimon, es D-re hangolodva vallami bikabrutal organumok gyuttek ki a gyibanezembol!!! a jo oreg Bobby Hamble inspiralt leginkabb a korai Biohazardbol. gyerekek, szerintem ilyen tipusu zenet kell keresztezni Sepuval, Prodigyvel, Depeche Mode-dal meg Kraftwerkkel! UUUAAADD!!

Névtelen írta...

Üdv minden Kraftwerk-rajongónak!

Vagyis...nagyon kemény feladat ez a zenekarnak ennyi stílust összehozni! :)
Meg kell jegyeznem, hogy bár vékonyka hangzást tudtunk produkálni vasárnap, de azt vettem észre, hogy a zenekar nagyon faszán elsajátította az első saját témát!
Nekem ez jól esett!
Kezd alakulni!
Ha Balage megtanulja a következőt, már két "hazai" R&R téma lesz a kezünkben!
Mire Korpa hazajön, lesz egy albumnyi! :)
Vigyázzatok magatokra!

Mersz

Névtelen írta...

szevasztok sracok! orulok a reszsikereknek is. barcsak egyutt zenelhetnenk! sajnos minden ilyen elmeny kimarad az eletembol, mig itt vagyok kint. persze remelem, nem a veletlenert csinalja az ember...

Névtelen írta...

Csá biffek!

Te Balage, miért változott meg a névbeírás? Most el sem tudom dönteni hova írjam be a nevem!
Vasárnap lesz próba??? Hogy vagytok vele. Ja, Tapolcáról kaptam tippet, állítólag egy testvérpár gittyózik basszon és gitáron is! Utánaszaglászok! De jó lenne, ha jó arcok lennének...

Névtelen írta...

Szasztok, megváltoztatták a sablont, azért változott a névbeírás. De azt ne kérdezzétek, miért! Én szivesen prószálok vasárnap, de letörött az index karom, úgyhogy ha szombaton nem tudom megjavítani, akkor stornó!

Névtelen írta...

Letoro indexkar. rogvest befossantok Bullage! ilyen kifogast meg nem hallottam. ha minek ko ollyan vadul iranyt jelezni? nekem is Fordom van, igaz nem olyan remek, mint a tied, amiben nem tudtam neked megmutatni a vezetesi tudomanyomat, ahogy kerted, igy nem is vezethettem, de az indexem jo egeszsegnek orvend!

Névtelen írta...

Annyit akartam csak mondani, h megegyszer emlekeztetnelek benneteket a tapolcai zenesuli novendekeire. persze ez pepitaban igaz a veszpremire is. Balage, aktivizald magad. ha nincs indexkar, mennye gyalog! :))) Paka gyerekek, korpanak dolga akadt.

Névtelen írta...

Csá!

Akkor a mai prósza stornó! Megkérdeztem az említett testvérpárt, a válasz az volt, hogy a Békei Péter meg a bátyja :-)
Tehát továbbra is legyetek keményen a keresgélésen!
Más: nézzétek meg a Therapy? Knives című számát, sztem nagyon jó és lehet hármasban is gyakni, csak hogy legyen vmi plusz inspiráció! Egyszerű, húzós, fasza. Persze a sajátok gyakorlása mellett! Véleményeket várok!

Névtelen írta...

Basszus, nosztalgiáztam egy kicsit a lapon és meg kellett állapítanom, hogy egész korrekt, eseménydús sztorik vannak már a banda mögött :-) Ja, meg csak azért írok, mert most volt az egy éves évfordulója az oldalnak! Kár, hogy csak lájtosan működik, mint most a banda... De lesz ez még jobb is!!!

Névtelen írta...

Beggy akkor ezt vasárnap összerakjuk http://www.youtube.com/watch?v=cCanXwO_OXE jó? Már csak Mersznek kellene megtanulni a szöveget! Biztos jó magvas gondolatok vannak benne!

Névtelen írta...

Szervusztok!
Na,már úgy néz ki hogy nekem is van itthon netem,úgyhogy tudok betyárkodni én is.
Addig is felhívnám a figyelmeteket a www.diablura.hu honlapra.
Majd valamikor lemegyek hozzátok,csak kapjak egy szússzanásnyi időt a Tesco-ban.
Addig is hali...

Névtelen írta...

Na cső!

Mi a stájsz??? Nem válaszoltatok a kérdésemre! Knives??? Valamit írgyatok má'!
Hétvégén próba? Ezt minél előbb jelezzétek, hogy én is tudjak tervezni! Érdekesség képpen nézzétek ezt meg, beszartok rajta:
http://www.youtube.com/watch?v=N97kdlGjspE&feature=related
Szúnyog, te meg gyere bármikor, még a basszeredet is hozhatod :)

Névtelen írta...

Várjál Roll ezt a nájvszot még meg kell hallgatnom normális verzióban is. Amúgy vasárnap részemről rendben a próba.

Névtelen írta...

Szevasztok!

Akkor holnap a két órát tudjuk tartani? Balage az Obtest elég szegényes lesz, ha csak a szólót tolod rá, de azért megprószálhatjuk. Viszont a Knives pont azért lenne jó, mert hármasban is előadható! Na mindegy, majd holnap...

Névtelen írta...

mit hallok gyerekek? erdei jam es inspirazione gyujtes? hu de izgalmassan hangzik e bammeg! begyi vmi cipelheto barkacsdobon, a tobbiek meg gittaron? a faszom ki van, h nem lehet ott, mikor a kullancsok racuppannak a tokeitekre, mikozben leoztok es zenet csinaltok szallonnatol zsiros kezzel! ez az elet, nem am a pultot tamasztani!

Névtelen írta...

a ket Markonak uzenem, h nem fogok tudni hazatelozni, mer szerintem en most lefexem aludni, ugyanis faradt vok. majd a jovo heten vmikor! addigis rokendroll!

Névtelen írta...

Vaze!
Van netem meg ijenek és most már a gépem is jó.Nyomorult technika (bocsi Baller :-) )
Mi újság veletek?Kobi én kiestem a kegyből vagy a többiek sem kapnak helyzetjelentést a világ túloldaláról?

Névtelen írta...

Csá Szúnyog!
Megvagyunk, most egy kicsit lájtosabban(hárman), de tervek, ötletek vannak azért. A két saját témánk egész jól alakul, plusz van pár új feldolgozás is. Nyárra egy teljesen új repertoárt akarunk! Viszont amíg a basszer gond nem oldódik meg, addig nam lehet teljes értékű melót végezni :-( De talán hamarosan ez is ki lesz pipálva!
Baller, az össz. új témát gyakd ám, míg itthon vagy! Síeléskor a lábadat törheted, de a kezeidre vigyázz!!! :-)

Névtelen írta...

Szasztok, én már be vagyok indulva a síelésre, de meg fogok bolondulni gitár nélkül egy hétig. Az ujjaimra fokozottan figyelek! Jó, hogy van neted Szunyi, így kapcsolatban maradhatunk. Beggyand remélem fasza lesz az overál, meg a léc meg minden. Fényképezz sokat aztán majd eszmét cserélünk.

Névtelen írta...

na nezzuk csak. ne aggodj Munyog, hamarosan mennek a szokasos nagy beszamolok, de a visszaerkezesunk ota megint eleg kemeny tempoval epitjuk az ausztral jovot. akit esetleg erdekel, nezzen itt korul: www.kangaroos.eoldal.hu/ Ez az alakulo lap a mienk, es hamarosan raallunk a magyar fiatalok kiutaztatasara teljes mellszelessegel! Addig meg ertelemszeruen: RAKKENROLL!!!

Névtelen írta...

Aha.Köszi Kobi,megnyugodtam:)
Srácok!Március 8.án tehetségkutatásra megyünk Balatonboglárra.Drukkoljatok!!!
Kicsit izgulok...:)

Névtelen írta...

Balatonboglár??? Na az nem rossz! Nekem most szólt az egyik ex-kolleginám, hogy nyáron Szentgotthárdon lenne lehetőségünk fellépni, szintén egy rockfeszten. Viszont míg nincs bass, addig nehéz bármit is elvállalni! De úgy néz ki, hogy talán megoldódik ez a probléma :-)
Ma meg jön Mersz és dzsemmegetünk egyet. Tudod, kenünk pár lekváros kenyeret és jól bezabálunk! Ez nem volt rossz így szombat reggel, mi??? :-D

Névtelen írta...

Bizony-bizony hiányzik ám,hogy menjek hozzátok kajálni...:)
Sztem márciusban valamikor lejutok rendekre,akkor belesek hozzátok is(talán a Balázs lesz olyan rendes,és haza dob mald.De erre majd visszatérünk,ha aktuális lesz.)
Ki az új basszarc-jelőlt?Sok siker hozzá.Már mennénk rendekre is játszani...:)

Névtelen írta...

Az az igazi beat-box:
http://youtube.com/watch?v=B7jV_8CR_a8&feature=related

Watch and enjoy :)

Névtelen írta...

Csá Biffek!
7végén jammeltünk egy óriásit Mersszel, nagyon cool volt :-) Ha jól számoltam nyolc új számot kóstolgattunk! Óriási volt, ez lenne mindig a jam lényege...
Szúnyog, állat a honlapotok, múltkor néztem! Ez pénzes??? Írd má' meg!
Ja Mersz, kitaláltam azt is, hogy milyen cumót viszek le hozzád: a két cint vmi állványon, a bongót, és a lábdobot egy vödörrel :-) Plusz a két dobseprűt, hogy ne csattogjon! Akkusztikus gittyóhoz sztem ez pont passzolni fog! Na?

Névtelen írta...

Mersz azt hittem legalább vmit reagálsz ide! Az ember kicsit spanolná a másikat, mégis úgy tűnik, mintha meg sem hallaná...

Névtelen írta...

Császtok!
Beszéltam a Balagéval és szerencsére ő sem törte össze magát a sítúrán! A szombat nem jó neki, mert ünnep lesz meg nem lenne túl illő akkor zene-bonázni! Plusz nekem is lehet, hogy lesz progim. Mersz mit szólsz a vasárnap kettőhöz? Majd jelezz, de mindenképpen aztán értesítjük az Ákost is! Üdv!

Névtelen írta...

Szervusztok!
Mi újság a bandának háza táján?
Mi sajna nem nyertünk semmit a tehetségkutatón,de ennek meg is volt az oka...az első 3 helyezet helyi banda volt.Szerintetek?
Meg mi játszottuk a legkeményebb zenét...képzelhetitek a birák döbbent arcát...Hahahah!!!
Na mindegy...

Névtelen írta...

Na szeva Urak, Holgyek! megint ir a megujult, kicserelodott Korpa! persze ez nem igaz, de ma van egy kenyszerszabadom, igy gondoltam ellatogatok a vietnamban betesztelt bomba-zenekar lapjara, ahol allitolag anyukam is firkalt mar. en nem latok tole semmit...

Névtelen írta...

jók vagytok, hajrá!!!!
és sok sört!!!!

abelus

Névtelen írta...

itt ül mellettem egy ex sear bliss-es és most mondta épp, hogy minden zseninél csúszik a kuplung...
akkor még nekem is van remény!

még több sört!!!!!

Névtelen írta...

Csá Biff!
Nem tudom átküddeni a témát, mert ez a fos frímél folyamatosan akadozik! Majd holnap megprószálom még, ok? Na csá, akkor vasárnap Örböly :-) Hoizgödöpöfffóóóón, kipróbálod megrohadsz!
Ja, köszi Abelius, a sok sör jöhet ide is!

Névtelen írta...

szeva sracok! napkozben kicsit turaztattam az agyam, es kiotlottem par lehetseges nevet a zenekarnak a bomba helyett. erdekes, hogy par esetben sok utalas van a szarasra. nezzetek el nekem, az en fejem mar csak ilyen. akkor sorolom nyomtatasban az angol forditast is mellekelve, ez ugyis Labage gyengeje. (nem tudom, h sikerult-e megfelelo mennyisegu i-t, + k-t belecsempesznem:))))

Névtelen írta...

A Varazsgolyo Pottyantok
(The Magicball Droppers)

Salakom Buze
(Smell of my Faeces / Excreta)

Buzik
(The Faggots / The Pufters / Pufs)

Adatkabel (Datacable)

Metymok (Szami verzioja a joghurtra, lefordithatatlan :)))

Névtelen írta...

Hát Korpa, asszem nem a te ihleted által fogunk nevet adni a bandának. Inkább szarjá' egy jó nagyot, aztán szagolgasd a salakod bűzét :)))
Próba mikor legyen gyerekek? Majd jelezzetek, hogy kinek mi lenne a jobb! Addig is lehet 5letelni mindenféle jó dolgon! Mersz, azzal a blues szöveggel kezdhetnél már vmit! Biff, makk! Ja, megint szartok a lapra! Reakciók, vélemények, ötletek???

Névtelen írta...

pedig szerintem kolosszalis nevotletek voltak. volt meg par, de mire a taxizasbol hazaertem, elfelejtettem oket. :) Tegnap maratonit gittyaztam, es olyan kurva jo temaim voltak, h csak na! De orulnek Begyi, ha intenziven tudnank dalt szerezni! A ritmus es a bassz hianyzik nekem nagyon, na meg egy remek torok. Majd otthon masfel ev mulva. :(

Névtelen írta...

Ugye csak vicceltél ezekkel a nevekkel?
Na mindegy...
Basszer poszton mi a helyzet srácok?Van már valaki?
Új témák esetleg?
Vagy egyáltalán valami hír a háztájáról...
Ja,amúgy legközelebb Május 1.jén játszunk Tapolcán...

Névtelen írta...

Szasztok, remélem mindenki mindenkit meglocsolt, úgyhogy vigyázó szemeitek a hétvégi próbára vessétek (uh ez borzalmas volt, ilyen, amikor improvizálok). Szal kinek mikor jó? Vagy mikor nem? Szunyi, május 1-én én mennék zúzni, megpróbálom Begyit is rábeszélni. Basszer fronton már van egy ígéretes jelentkező, eddig 1 közös próbánk volt, remélem hétvégén ismét jön!!

Névtelen írta...

Akkor csak igy tovább kedves Napalm!
A május 1-ei buliról majd küldök infot ha tisztázodtak a dolgok (szervezés,bah...)
Addigis legyetek jók...

Névtelen írta...

Szasztok faszik!

Hétvége jó nekem is, csak időben szóljatok...nekem jó a szombat és a vasárnap is!
Nekem is van egy jó névötletem...nagyon sok dolgot bele lehet "magyarázni" és talán ettől jó!
Keleti West

Jelezzétek a randit!

Mersz torok

Névtelen írta...

Vasárnapra szavazok!

Névtelen írta...

Na császtok!

Jó lesz nekem is a vasárnap. Ákosnak tegnap írtam, hogy neki mikor jó, de még nem jött válasz. Balage, felhívhatnád, mert nekem nincs meg a száma. Aztán konkrétizáljunk! Egész ötletes a név Biff, majd megugatjuk nálunk...

Névtelen írta...

itt van meg egy nevotlet, ennek nem sok koze van a salakokhoz. :) (Megjegyzes Szunyinak: termeszetesen viccnek szantam a temat, mert szeretnem, ha lenne vmi pezsges a lapon, nem csak unalmas probatermi idopontegyeztetesek...) Szoval Black Void, azaz Fekete ur (ket vesszo az "u"-n.) Sejtelmes, misztikus, titokzatos, tobb dologgal is osszekapcsolhato. Ja, es van benne "i" betu. :)))

Névtelen írta...

HeHeHe

Névtelen írta...

Begyi mondta telefonba, hogy Black Void, azaz Fekete Úr, mondom nem is tudtam, hogy a void urat is jelent, most kapcsoltam, hogy az nem úr hanem űr :)))))))))
Amúgy nem rossz. 10-es skálán olyan 7-es. A black egy kicsit kommersz.

Névtelen írta...

Srácok,valamikor majd lemegyek a hónapban most már tényleg!!!
Csak egyeztetnem kell pár dolgot(a Szerivel is találkoznom kéne+melóm is lenne)
Majd még írok.

Névtelen írta...

Gyere csak Szúnyog, aztán témázunk egyet. Előtte csörögj fel, aztán egyeztetünk.
Baller, Mersszel azt dumáltuk, hogy esetleg egy órával vagy féllel előbb kellene jönnötök, mert neki 7 körül akar menni! Majd beszéld meg az Ákossal! Ja, meg gyakoroljátok a tervezett nótákat, hogy minél hatékonyabban lehessen prószálni! Lesz egy-két meglepetésem is :-))) Fasza!!!

Névtelen írta...

Meglepetés? Gondolom kipakoltad a nappalit, kiütötted a falakat, hangsziteltél mindent, betettél pár Marshall ládát, Rockyt meg megtanítottad nem lepisálni a Fordot és a Laneyt. Na de azért mi ennél valami komolyabbra számítunk! Különben nem jövünk 1 órával előbb!

Névtelen írta...

Rocky még mindig lepisilja a Laney-t?De azért van ami változott,nem?:)
Mikor lesztek koncert-képesek skacok?

Névtelen írta...

basszatok meg, Mersz nevotlete teljesen elkerulte a figyelmemet! mi lenne, ha a kettot otvoznenk, es lenne Western Void, azaz nyugati ur, ami igenis talalo nev szerintem erre a budos, kapitalista faszsagra, amiben elunk! na? esetleg Eastern Void, hajazva kis hazankra? Balage, a jo hir, h tovabbra is van o es i betu a nevben, viszont nem kommersz tobbe! :)) na?

Névtelen írta...

mig el nem felejtem, mult het vasarnap reszt vettem itteni eletem talan eddigi legjobb turajan masodszor latogatva meg egy gyonyoru homokszigetet. felkerultek a lapunkra a kepek, akinek kedve van, kukkantson bele. szerintem megeri!
http://picasaweb.google.co.uk/zsuzsanna8

udv.: Kobra

Névtelen írta...

Eastern Void vagy Western Void, sztem király mind a 2. Szunyi, kb május júniusra leszünk koncertképesek! Rocky még mindig lepisál mindent ami idegen számára, úgyhogy nem vagyunk túl nagy haverságban...

Névtelen írta...

Buzi vagy Balage, mert csak kétszer hugyozta le a kombódat, a verdádat pedig csak egyszer! Nem tudtad, hogy ez nála a haverság jele??? :-))) Nekem anno legalább nyolcszor lerágta a rendszámtábla tartót. Na?

Holnap olyan 13 körül??? Max 13.30???

Névtelen írta...

Na a buzizásból vissza lehet venni, vasárnap fél 2-t mondanék.

Névtelen írta...

szevasztok gyerekek. ha ugy dontenek, h rovidesen haza akarnek menni, igenyt tartanatok egy lelkes gitarosra a zenekarban? mondjuk nem csinalnek bravuros Gyula-fele szolokat, de dalszerzesben naponta szallitanek hasznalhato tematikakat. a nevotletre mi a tobbiek velemenye?

Kobra

Névtelen írta...

Róbert, ha hazajössz, KÖTELEZŐ csatlakoznod a zenekarhoz.

Névtelen írta...

Szasztok faszik!

Elnézést mindenkitől, aki borzasztó lelkes az estern,meg western nevektől, de szerintem az a zenekar, ami mi akarunk lenni, nem ilyen....
Én továbbra is a magyar neveket favorizálom: plKELETI RENDEK
...sok mindent takar!!!!!

Névtelen írta...

Meghalt Antal Imre! Óriási ember ment el! Engem nagyon lesújtott...

Névtelen írta...

Aha! Szegényebb a világ nélküle, szerintem is! Idő előtt távozott, emlékezzünk rá...

Névtelen írta...

Nyugodjék békében...

Névtelen írta...

asszem uraim, a zenekar nyugdijazasotokig Napalm marad. :) nekem jok a magyar verziok is, de pl a keleti rendek olyan, mint az a hazafi zenekar, az a hogy is hivjak oket? most olyan nepszeruek! tudjatok, kikre gondolok! amugy minden okkej, en neki is allok penditeni kicsit. erdekesseg, h egy legendas ausztral zenesz, Kev Carmody egyik dalat szedtem le, hallgassatok bele vhol, erdekes feldolg lehet: From Little Things Big Things Grow

Kobra

Névtelen írta...

Karpatia, a faszomat, vegre eszembe jutott egy napos kesesse! :)) Boggy, milyen dobtematikakat kudozgecc nekem ilyen mammut fajlokban? keptelenseg megnyitni! magadban kolompota, aszt rogzitetted, v mi a tokom?

Névtelen írta...

Egy-két koppintás a youtuberól. Nem nagy méretűek, úgyhogy pillanatok alatt le lehet őket szedni, ne bénázzál! Ja, tegnap a Mersszel kettőt már egész jól kibontogattunk, a calipsora sikerült egy spanyolos dallamot rakni, frenetikus lesz, főleg ha még egy jól eltalált váltást is bele tudunk csempészni :-) Készül az új repertoár, kb hat saját és hat vadi új feldolgozással. Állat lesz! Van egy névötletem, amire egész jól rábolintottak a többiek: Free Quency. Egy szóban több jelentés! Na milyen???

Névtelen írta...

Szunyi látom jó messzire készültök (Eger)... Addig semmi? Tapolca? Május 4-én hosszú próbánk lesz, ha van kedved nézz le, nyomunk 1 kis California über allest...

Névtelen írta...

Csábító az ötlet Baller:)
Ha nem leszek nagyon fáradt és nem dolgozom este,akkor lemegyek...de gityót szerintem nem fogok vinni...nem nagyon szeretném hangolgatni...
Majd "bérlek" egyett a kollégától:)
Majd még írok ha tudok valamit a beosztásomról...
Egyébként ja,messze megyünk Egerbe...de utánna sem a szomszéd faluba látogatunk:)...Május 23...Románia,Erdély...Black River Fest....:)
3000-5000 ember...zsír lesz nagyon...
És ti mikor nyomtok már valami jó kis boogie-t?Nekünk már hiányzik a kastélyos buli...Szívesen mennénk...:)

Névtelen írta...

ejj gyerekek, mikor igy olvasgatom a terveket, otleteket, a sarga irigyseg kerulget. sajnos nekem meg mindig nem adatott meg a lehetoseg a komolyabb netre, de jovo heten koltozunk uj lakasba, ahol remelhetoleg ez nem fog gondot jelenteni. addig tovabbra is magamban nyomulok, es meg olyan temak kibontasa is oriasi oromot jelent, mint a koncz-brody fele 'mama kerlek' csodas akkordjai...

Névtelen írta...

Begyikem en is hamarosan attolom a tavalyrol megszokott probalkozasaimat. erdekes, h elektromos gitart iden talan egyszer ha kezembe vettem. az akkusztikuson valo jatek, es h elrejthetetlenek a hibaid torzitas hianyaban, valahogy sokkal nagyobb kihivas (es idegesseg is egyben), mint az egymagamban zuzas bogo meg perka nelkul. ha lenne egy jo torkom, duoban mar pocsallito elmenyben lenne resze a hallgatosagunknak! :)

Névtelen írta...

Kobrácskám lökd majd az ötleteidet, mert very kiváncsi vagyok! Én rengeteg(na jó,csak szimplán sok)témát szedegetek le és remélhetőleg a kollégák majd találnak rá vmi jó dallamot! Úgy tűnik, hogy beindul a várva várt project, miszerint minél több style, annál sokrétűbb muzsika. Ez az élet, semmim más :-)
Tudom, hogy nem fogunk hiper kemény muzsikát nyomni a skacokkal, de ma takarítottam és közben a Biohazard és Machine Head koncertezett a füleimbe és újra rágyüttem, hogy ilyen zenét is akarok vmikor tolni!!! Egyszerűen lehengerlő!!! Gyerekek, ezek a bandák olyan brutális riffeket küldenek, hogy aki hallgatja, az fix, hogy azonnal összeszarja magát! Semmi megalkuvás, csakis kőkemény zúzás! Hihhhetetlen ötletek, balfaszra pogóztam magam önkívületemben :-) Asszem holnap kemény tarkó fájdalmakra ébredek...

Névtelen írta...

Ha már a stilusok keveredéséről van szó,akkor keressetek rá youtube-on a "Subscribe" nevű MAGYAR (!!!) bandára (aki még esetleg nem ismeri).
Ne ezt a bandát sorold be ahova csak todod...:)
Enyhén sok a réteg!!!
:)

Névtelen írta...

az a helyzet Boggy, h nekem is az a legnagyobb bajom, h egyaltalan nincs a kozelemben olyan tag, aki egy kicsit is erzekeny lenne a zenere, nemhogy IGAZAN az legyen (mint pl. a Csucsuk). en ebben elek reggeltol estig, na meg a toszas gondolataiban. szerintem ez a ket dolog ad ertelmet az eletnek. jotanacs a ferfitarsadalomnak: sose butorozzatok ossze semmifele pinnaval. rabasztok a vegen... a pinnat iranyitani kell, es nem lehet ez forditva. na de vissza a muzsikahoz. :)))

Névtelen írta...

ez a magamban pogozas dolog nalam azert nem valosithato meg, mert egy nagy Roland fulesem van, aminek az otmeteres zsinorjat liankent tekerem magamra, es amugyis leesne a fejemrol minden egyes bolintasra. :) pedig mekkora orom lenne egy jot pogozni! tavaly Exploited-on majdnem agyverzesig rugodoztam az ausztral punkokat. na akko gyuttem ra, h rendszeresen futnom kellene megint, mert kisse berezsdantottam. bassza meg. csak a zene van gyerekek, meg amit meg fentebb emlitettem! jok legyetek a jovo hetre!

Névtelen írta...

Az élet értelme,hmmm...?
A zene meg a baszás?
Érdekes gondolat...
Talán bennem van a hiba,és a világ amiben élünk (vagy csak az én világom?) úgy korcs,ahogy van...
Zene?Amikor a bandák csak azért írnak zenét és adnak ki albumokat,hogy jól megszedjék magukat?
Vagy esetleg a szex?Arról a teljesen személytelenné vált tili-toliról beszélünk,amit hétvégente szoktak az emberek csinálni...megszokásból?
Félre ne értsétek!Imádok zenélni és szeretkezni is...de kicsit elegem van a világból,az emberekből meg a kibaszott szavaikból,amik mögött tett nem lapul!
És ez NEM a zenekar ellen szól!!
És NEM is egyetlen személynek!!!
Csak ha már leírták elöttem hogy mi az élet értelme,akkor gondoltam leírom az én véleményemet is...
Ha nem probléma...

Névtelen írta...

Üdv minden muzsikusnak!

Próba????

Balage: Kispál-etetés
Quimby-sehol se talállak!!!!

Kötelező!!!

+ persze saját témák....

Névtelen írta...

Bazzeg Mersz, nem is reagálsz az előttünk szólóra??? Örülünk minden külsős reakciójához, úgyhogy lehet írni annak a rengeteg látogatónaknak, aki kíváncsi a lapunkra :-)
Ezek a számok mehetnek sztem is jam jelleggel, de egyelőre megvannak a gyakorolandó témák. Inkább azokat szövögessük!
Balage, el ne felejtsd feltolni a képeket, amiket összeválogattam! Azok a zenekar király momentumai :-) A próba sztem akkor szombat, nem? A megszokott időben, legkésőbb kettő! Hm?

Névtelen írta...

Így van a szombat kettőre Ákos is rábólintott, ott leszünk!

Névtelen írta...

Hali srácok.
Májusban otthagyom a Tescot és más után nézek,úgyhogy valamikor május vége felé TUTI hogy lejutok hozzátok is...

Névtelen írta...

Sorry skacok, Mersz reggel torokfájással, lázzal, náthával ébredt.... holnapi próba így kivitelezhetetlen a részemről...főleg hogy énekelnem kellene...

sajnálom....

Névtelen írta...

Begyi te is csak annyit reagaltal, h miert nem reagal mas! igyekszem fellokni olyan dolgokat, melyek mast is gondolkodoba ejtenek, szerencsere megtortent. kosz a rieksont Norbi! a jo oreg Kobra koti az ebet a karohoz, h toszas van, meg rakenroll, ugyanis az en eletemben ez a ketto az, ami igazi felszabadult eletoromot valt ki. tilitolizni nem szoktam, a jo muzikot meg ugy elem meg, mintha egyenesen a Marsrol kapnek uzenetet. az en borom olyankor a libakhoz merten "grandkanyon"! Szevasztok talpon maradt huszarok!

Névtelen írta...

a vilaggal kapcsolatban meg teljesen igazad van Norbcsi. messze elek az orszagtol, sokat utazom es latom, h mennyire rossz az irany, amelybe tartunk vilagszinten. beletorodes nalam nem letezik, a bolcselkedes meg hasztalan. igy inkabb kimondom amit erzek oszinten es kendozetlenul, ha kell, megbotrankoztatoan. leszarom. az emberek 98 es fel %-a rabszolga, es en megvetem a szolgalelkueket. az igaz zene a 90-es evek kozepetol kifingott, csak az alapbandak maradtak...

Névtelen írta...

Hello Kobra!
Örülök hogy nem vagy hajlandó megváltoztatni a véleményedet.
Sajnos nagyon sok az agymosható ember mostanában (is).Aki tegnap még fehér volt,ma már esetleg fekete...szerintem érted miröl beszélek...
Mindegy.
A lényeg hogy az ember saját magát adja és MERJE HANGOZTATNI a véleményét,gondolatait.Ha elég sokszor hallják az emberek,akkor elöbb utobb csak elkezdik használni az eszüket...
Talán...
Örülök hogy hasonló gondolatokkal bíró emberek is akadnak még rajtam kívül...
Ennyi...

Névtelen írta...

A zenekarokkal kapcsolatban meg annyi lenne a véleményem,hogy (sajnos) a mostani ÉRTELMES gondolatokat üzenő együteseket (méltatlan módon) az "underground" rétegben érdemes keresni.Azok a bandák,akiket nem támogatnak multik,nem áll a hátuk mögött vaskos pénzkötegeket lóbálva kiadók hada,hanem a saját erejükre támaszkodva próbálnak feljebb kerülni esetenként a saját szájuktól megvonva az ételt csak azért,hogy egy-egy fellépést meg tudjanak valósítani.(Sajnos ezt személyes tapasztalatból mondom)Ez a mai világ,amit még lehetne tovább szapulni,szidni,ocsárolni de attól még nem lesz jobb...
Lázadni kell...
A mai fiatalok sajnos EZT FELEJTETTÉK EL!!!
(Mondom ezt 28 éves fejjel,szóval szerintem tudom miről beszélek)
Na most mára tényleg ennyi...

Névtelen írta...

Na, kicsit megélénkült a lap, ennek igazán örvendek! Norbi, sztem az underground bandák azért tudnak hitelesek lenni, mert bennük még van tűz és lendület. A szaros pénz ellustítja az emberek nagyobb részét, kényelmessé teszi őket. Ez valóban gáz!
A mai fiatalok pedig téllleg kibaszott punnyadtak!!! Két értelmes gondolatuk sincs, csak a külsőségak: ruhák, mobilteló meg a faszom tudja, még mi nem... Belül meg olyan üresek, mint mondjuk a motorom tankja :-)
Szerencsére a zene mindig tud újat adni! Ja, és a toszás sem rossz dolog, igaz Kobra??? Na addig is rákenroll mindenkinek, jöhetnek a vélemények!

Névtelen írta...

ez az gyerekek, azt szeretnem, ha gondolkodnatok! lazadni, de nem attaposni masokon. az underground szamomra azert pazar, mert olyan kicsit, mint egy szabadkomuves-paholy: csak a beavatottak ertik, erzik. en a pozolokat elutasitom az eletembol, fosok rajuk, megvetem oket. a nyers, oszinte rocktol beall a csekem (kepletesen persze), es a szabadsag seregebe allok, mikor osi energiak szakadnak ki belolem. ezt csak a lelkuket megorzo zenekarok csaljak elo. a lelektelen, penzkereso produktumot azonnal erzi az ember agya, es okolodni kezd.

Névtelen írta...

de nem kell mosokat szidni, szapulni, ebbol is kino az ember idovel. ugyis latja akarki, h kik azok, akik beallnak a sorba, es kik vallaljak, h mennek arral szemben, meg ha az nehezebb is. ez a reteg az igazan sikeres, meg ha tarsadalmilag vesztesnek tunik is, mert belul megoriz vmifele erteket, a belso hangot koveti, nem a tomeg "meggyozo" erejet. en azert emeltem ki a zenet, meg a toszast, mert szenvedelyes embernek tartom magam, es a belso langolasomat ez a ket dolog taplalja marmonkannanyi olajjal. szevasztok!

Névtelen írta...

Na császtok!
Balage, látom feltoltad a "best of" képeket! Nagyszerű! Próba akkor hétfőn??? Mersszel beszéltem, ő is úgy készül. Kezdhetnénk előbb, hogy minél többet tudjunk témázni! Majd jelezzetek! Pápá!

Névtelen írta...

Hey, azt elfelejtettem mondani, hogy beszéltem a múltkor az Ákossal és azt mondta, hogy lezsírozta a szervezővel a repteres bulit. Elméletileg két napos buli ellátással(koszt-kvártély) meg egy ingyenes sétarepülés a bandának!!! Addig csak össze kell szedni magunkat meg kb. 12 számot! Legyen ez kellő inspiráció, a többieknek meg lehet irigykedni :-)))

Névtelen írta...

Na végre valami akció van kilátásban!!!
Hajrá!!!

Névtelen írta...

csa Kolkok! kibaszott szarul erzem magam Auban az ismert okok miatt, de leginkabb azert, mert itt sincs se szabadsag, se rock. alazatos zenearc meg mint a feher majom. ellenben megorokoltem egy hifitornyot temerdek kazettaval es bakelittel! regi almok teljesultek, igazi zenei csemege pottyant a tokeim koze: Omega osszes, Tracy Chapman, David Bowie, ABBA, Boney M, Hungaria, Fonograf, Beatles stb. Par hetre el vok latva! Toljatok a muzsikat, ez parancs! :)

Névtelen írta...

Sziasztok!
Már régen művelődtem Nálatok,de érdemes volt újra belekukkantani!
Nagyon lelkes kis társaság vagytok és bennetek tűz lobog,különben nem lehet ezt csinálni!
Szeretnék már ujra részt venni a koncerten,ami még várat magára.
Roland tényleg kiteszi a lelkét és próbál kiköszöbölni minden kellemetlenséget(Szomszédok beszólása)
Hajrá gyerekek pörögjetek és mutassátok meg amit tudtok,érdemes!
Majd sokan belátják előbb-utóbb!
Csak így tovább! Pá

Névtelen írta...

Nem tudom h sok embert mivel lehetne fölrázni? Fiatalok és kiégett vén f...nak tünnek,mi ebben a jó?Mikor akarnak rájönni? Rövid az élet,egyre gyorsabban szalad,kifutunk az időből,csak késő lesz már mikor rájönnek.
Gyerekek! Rázzátok meg magatok,csak így lehettek boldogok!

Névtelen írta...

Helló Máddá!
Ja, jól beszélsz :-)
Mi van pajtások? Semmi rieksön??? Mindenki kussol! Hát hogy is van ez?
Na szóval vasárnap akkor 11 felé kellene kezdeni! Mersz nem biztos, hogy leér, Ákost meg nem érem el! Balage, addig gondolkozz, ha csak jam lenne, akkor miket boncolgassunk, ok? Na csáko biffek!

Névtelen írta...

en csak egyet szeretnek uzenni 16500 kilometerrol draga kis hazamhoz:

Névtelen írta...

azt kovessetek, amit a szivetek parancsol. ne doljetek be masnak...

Névtelen írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Névtelen írta...

Beszartok mekkora zenét találtam! Click & download & play!(jah az előző hozzászólás is az enyém volt, ugynanez, no para...

Névtelen írta...

Hát őszitén szólva engem nem hatott meg, de hát ahogy a szólás is momdja: ízlések és pofonok! Nekem ez olyan szerelmes hangvételű téma, én meg jobban szeretem a nyersebb dolgokat. De várjunk csak Bal-age! Nem lehet, hogy pont ezért tetszett meg neked a szám, hisz te most... :-)

Névtelen írta...

Szerintem nem szerelmes, hanem inkább olyan rezignált, kicsit mélabús, nosztalgikusan merengős hangulatú... És hogy azért tetszik, mert nő van a dolog mögött? Hmm Begyikém, lehet, hogy igazad van...

Névtelen írta...

gyerekek, de irigy vagyok, akarhanyszor tudom, h otthon megy a probatermi muzsika, en meg uldogelek magamban, es normalis net hianyaban meg csak az aktualis muzsikakat sem tudom nyomon kovetni... kibaszottul zenelhetnekem van, nem is akarok mast, mint a penzcsinalasra koncentralni ebben a vegetativ idoszakban, h hazaterve konnyeden elhessem az eletem, mindent alavetve a legnagyobb szenvedelyeimnek. muzsika mindenek felett!

Névtelen írta...

eppen az Eurovizios dalfesztivalt nezem idekint, es eldobom az agyam, h a szeduletes latvanyelemek mellett csupan csak egyvmi sikkad el, ami nem mas, mint a zene. a horvatok, maltaiak nalam tarolnak! nem tom, ki ez a magyar lany, de a magyar produktum is dobogos, plane mikor a lany belefuzott az enekebe egy magyar mondatot. vegigrohant rajtam egy jeghideg ostorcsapas! Ria-Ria-Hungaria! Leszunk mi meg nagyok, ha elegen felebrednek!

Névtelen írta...

Szasztok faszik!

Mi a helyzet mindenkivel?
Hogy vagy Horpadt?
Gyerekek nem szeretném ha a basszer-keresés közben mi nekiállnánk lötyögni!
Rengeteg téma van a fejemben...sok dolgunk van!

Névtelen írta...

mostansag nem lesz fellepes? esetleg egy uj forum indulhatna egy uj koncert soran. gyerekek, ugy dontottem, h Begyit eroteljesen bombazni kezdem avegett, h jojjon ki hozzam egy eros fel evre minimum, mert kolosszalis zenelesi terveink vannak, melyeket egymagam nem tudok kivitelezni. meg hat megiscsak az ocskossel lenne az elet elet! egyebkent jol vagyok, csak moccskos modon hianyzik a tuz meg a rakenroll korulem... gyakorlok lelkesen, hala az ocskos kikulodott CD-inek!

Névtelen írta...

Szeva Kobi, ja egy új fórum tényleg nem ártana, csak nem tudom mivel vezessem fel... Na de most nem is erről akartam beszélni, hanem, hogy Begyinek meg neked is ajánlok egy magyar együttest, kollégám gitározik benne, most vették fel az új albumukat és baromira tetszik a zenéjük. Itt vannak az új album számai (DARKZONE) Napok óta ezt hallgatom, nagyon hiányzott már egy kis nyers rock, illetve asszem ez már inkább metál... De a dallamosabb fajtából amit igencsak csípek :)) Szóval Begyi, neked kötelező meghallgatni, mert kíváncsi vagyok a véleményedre!

Névtelen írta...

Sajnos en kb. egy honap mulva tudok ilyenekbe belemelydni, mert akkor lesz utokepes netem. Addig Beggy zenein elek, amik hihhetetlenul inspirativak, kenyelmesen leszedhetok. Lasd: Kid Rock, Sex Action, Pitbull stb. Itt jegyzem meg, h a Motherfuckin' Death Boyz projekt (MFDBoyz), amit Begyivel kb. 13-14 eve inditottunk, ismet eletbe lepett! Kurva jo, vegre egy zenei osveny, amin el lehet indulni!

Névtelen írta...

Szervusztok arcok...
Jó régen írtam ide,de ennek is meg volt az oka...
Most már kezdek egyenesben jönni szép lassan,értve itt a pénzügyektöl elkezdve a nőügyeken át a zenéig bezárolag...
Majd talán szép lassan leérek Rendekre is egy próbára...de ez még a jövö zenéje...
Ami a lényeg:lesz egy rockfesztivál,amire kellenének nézök...HaHaHa
http://www.ra-barock.hu/
Innen minden infot megtudhattok a fesztről..
Remélem hogy ott lesztek...
Ja!!
És végre van új gitárom!!!
Egy 5húros Hamer gityó...
Aktiv EMG hangszedők...metálbordó szín...brutális hang...minden ami kell :D
Na ennyit rólam...felétek mi van?

Névtelen írta...

Csá faszik!
Bazzeg, kb másfél hónapja nem írtam. Mondjuk ennek is megvan az oka! Kellene már egy másik név(most van egy fantasztikus ötletem), faszább honlap, királyabb stílus, új csapások, ösvények, így nagyjából! Mersszel erősen agyalunk rajta, tele vagyunk elképzelésekkel! De jó volna ezeket kivitelezni! Kisérletezni kell mindenféle hangzással, beállítással, csak így lehet izgalmasat gyártani! Balage, te meg hozhatnál már vmi témát, basszalak meg! :-)
Gyere Szúnyog elvtárs bármikor, amikor ráérsz! Vasárnap prószálunk általában, bár az utóbbi hetekben foghíjasodtak a gyakorlások sajna! De mondom, most egy teljesen új csapásirány felé kacsintgatunk. Persze erre még rá kell állnia a Ballernak is :-)

Névtelen írta...

Gyerekek, vegre intezodik a komoly netem! vegre, vegre, vegre! akkor aztan uj osvenyeken tolhatom en is a gitart, es nem csak ful alapjan gyakorolhatok. en is gondolkodom uj hangszervasarlason, mint Szunyi. Beggynek mar emlitettem, h a rockabillyhez hasznalt, talan a Grolsch altan nepszeruve tett nagy testu, csilingelohangu masinan filozok! Na meg egy dobro is nagy almom, tudjatok, a fem rezonatorral a test kozepen. Boduletesen uj hangelemek, lehetosegek!

Névtelen írta...

Csá everybody!

Bár lehet, hogy találóbb lett volna csak magamnak köszönni! Úgy tűnik, hogy végérvényesen is halott lett a Napalm oldal :-(
Kicsit sajnálom, de másfél évet megélt és fejlődött, amire büszkék lehetünk(főleg Balage)!
Szóval valahol nem baj, hogy el kell temetni ezt az oldalt, mert időnként meg kell újulni és másba belekóstolni! Remélem végre rá fogunk találni a jövő és a haladás(hú de komcsi!) rögös ösvényére! A név is nagyon gáz volt, ezt vhogy nem kaptuk el annó :-)
Na akkor pápá, azért aki idekukkant vmi üzenetet dobjon már!
Ja, a rákenroll persze tovább él és erősebb, mint bármikor máskor!!!Csak a zene...

Névtelen írta...

Én is firkantok valamit, na persze nem csak kötelességtudatból, hanem mert véleményem is van... Begyi véleményét részben osztom. A Napalm eddig tartott, a név szerintem is nagyon gáz, egyikünk sem tud vele azonosulni. A zenekarnak új nevet kell találni, ki kell lépni a "gyerekkorból", a feldolgozások korából és egy új közös célt kell találni. Én mindig jó szívvel emlékezek vissza a Napalmra, és azért kicsit bánom, hogy nem tartott tovább még 1-2 évvel a rock-feldolgozások időszaka... De ne higyjétek, hogy ezzel vége... Ha a fene fenét eszik is összehozunk egy qrva jó bandát! Személy szerint a gitártanáromtól rengeteg inspirációt kapok, a jelenlegi, passzív időszakot felhasználom az erő- és ötletgyűjtésre, zenei feltöltődésre. Na de elég a dumából, a tett a lényeg és hamarosan úgyis kiderül, hogy képes vagyok-e részt venni az új formációban, vagy nem tudok túllépni korlátaimon, és akkor eljárok haknizni a Smoke on the water-ral... Hm, nem is rossz ötlet.

Névtelen írta...

szevasztok Pajtasok! meghalt a Napalm, de ugy gondolom, hogy a kiserletezes salakjabol uj elet sarjad. a magam reszerol eroteljesen hiszek egy zenei karrierben veletek. nagyon vagyom haza, bamulom a youtube-ot, vedelem a sort, all a csekem a ZENE-re es arra a maroknyi pinnara, akik valoban ernek valamit. amig egy ember is el a foldon, akivel azonosulni tudok es akivel fontos emlekeket orzok, addig erdemes itt idozni a sok zombi kozott. szeretlek benneteket! R.I.P. Napalm!